Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:03:17 GMT

آب معضل اصلی دشتستان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۸۶۲

آب معضل اصلی دشتستان است

ایسنا/بوشهر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب همچنان معضل اصلی در استان و دشتستان است که با جدیت پیگیر رفع مشکلات این حوزه هستیم.

دکتر ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در بیست‌وششمین گزارش ماهانه خود اظهار کرد: طی ماه گذشته ضمن بازدید از شهرها و روستاهای مختلف شهرستان، مسائل و مشکلات مختلف استان و به‌ویژه شهرستان دشتستان را دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز بهسازی محور کلل- آب‌پخش و محور وحدتیه - سعدآباد اشاره کرد و افزود: امیدواریم در زمان مقرر شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مسیرها باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری در مورد لایروبی کانال های زهکشی و همچنین سند زمین‌های آب‌پخش و دیگر نقاط شهرستان، اضافه کرد: برای راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتستان پیگیری‌هایی را داشتیم که امیدواریم امسال این دانشگاه در دشتستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی در مورد افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان در بخش ارم خاطرنشان کرد:با پیگیری‌های صورت گرفته، ساخت پل روستای درودگاه به مناقصه رفته است که یکی از مطالبات مهم مردم درودگاه محسوب می‌شود.

رضایی از پیگیری مسائل و مشکلات مدارس غیرانتفاعی شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد: در مورد بزرگراه‌ها در دشتستان پیگیری‌هایی را داشتیم.

وی از دیدار و ملاقات با مسئولان و وزرا خبر داد و خاطرنشان کرد: در دشتستان میزبان برخی مسئولان از جمله معاون وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی بودیم و ملاقات هایی هم با وزیر جهاد کشاورزی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، رئیس شرکت ملی نفت و دیگر مسئولان داشتیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله آب چالش جدی در دشتستان است افزود: مردم واقعا بی‌آبی کشیدند طی ماه‌های گذشته و پیگیری‌های مکرری داشتیم و امیدواریم در آینده وضعیت آب بهتر شود.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس در شهرستان دشتستان تاکید کرد: بازدیدهایی از مدارس شهرستان داشتیم که ایشان وعده خوبی برای نوسازی مدارس تخریبی در نقاط مختلف دشتستان دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابراهیم رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام