Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: گاز چهار روستای میراجل، ظاهرکندی، رضاقشلاق و آخیجان همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه روستاهای ظاهرکندی، رضاقشلاق و آخیجان با مجموع ۳۲۰ خانوار از محور سورین هستند، می گوید: از این محور، گاز روستاهای سورین و اینچه نیز تا ۲ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با اعلام اینکه گاز پنج روستای محور کهول در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: این پنج روستا با مجموع ۲۹۱ خانوار شامل روستاهای کهول بالا، کهول پایین، قره تپه، احمدبیگ و زینال‌لو است.

او همچنین به اتمام شبکه داخلی گاز هفت روستا از ۹ روستای محور صفاخانه شهرستان شاهین دز نیز اشاره کرد و گفت: گاز این هفت روستا به همراه ایستگاه‌های TBS و CGS تا پایان آذرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و شبکه داخلی دو روستای حسنلو و سانجود از همین محور نیز تا همان موقع به اتمام خواهد رسید.

شیخی با بیان اینکه گازرسانی به ۱۵ روستای شاهین‌دژ نیز تا پایان آذرماه پیمان‌سپاری خواهد شد، گفت: حدود ۱۰۰ درصد خانوار شهری شهرستان شاهین دژ نیز به شبکه گاز سراسری متصل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز طبیعی گاز رسانی به روستاها شاهین دژ هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند