Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اسلامی گفت: از این تعداد، ۴۴ بیمار به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

او می گوید:  در شبانه روز گذشته، ۳۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق، مهریز و یزد در وضعیت نارنجی، شهرستان اشکذر در وضعیت زرد و شهرستان‌های خاتم، مروست، میبد و بهاباد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟