Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار مجتبی فدا در یازدهمین جلسه استانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان گفت: کنگره سرداران و شهدای انقلاب اسلامی استان اصفهان سوم خردادماه سال آینده همراه با خدمات فرهنگی و اجتماعی به نیت ۲۴ هزار شهید برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی این کنگره آغاز شده است و باید خاطرات و برنامه‌هایی برای آن آماده شود، تصریح کرد: تدوین محتوا‌های فرهنگی با محوریت خاطرات و نوشته‌های دفاع مقدس از جمله آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز در این جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: باید با برنامه‌ریزی هرچه بیشتر اقشار مختلف به‌ویژه جوانان و نوجوانان را مورد خطاب قرار داد.

محمدرضا جان‌نثاری از فرمانداران، بخشداران و شهرداران و دهیاران خواست، هرچه سریع‌تر نسبت به ارسال آمار و اطلاعات معابر و اماکن مزین به نام شهدا در قالب طرح اطلس شاهد به دبیرخانه شورا اقدام کنند و نیز هرچه سریع‌تر ساز و کار کنگره شهدای استان آماده و به‌طور ویژه مباحث آن دنبال شود.

او افزود: یادواره شهدای کارمندان دولت پس از یک وقفه باید با شکوه بیشتر و با همکاری استانداری، بنیاد و بسیج کارکنان و سایر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی و اجرا شود.

مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورا در ادامه این جلسه با اشاره به حماسه عظیم مردم در تشییع گلگون کفنان این استان در ۲۵ آبان و ثبت این حماسه به نام روز اصفهان گفت: در این روز قرار است با همکاری سایر دستگاه‌ها حرکتی خاص صورت گیرد و با تأمین بودجه که در برنامه امسال در نظر گرفته شده است، دستگاه‌ها رسالت خود را در جهت و هم‌سو با نشر و ترویج توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قرار دهند.

بهرام عبدالحسینی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به مصوبات شورا و با تخصیص بخشی از اعتبارات برنامه ساخت چندین فیلم و سریال به‌ویژه در خصوص معرفی سرداران خرازی و کاظمی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کنگره شهدا تشییع شهدا ساخت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها