Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب بیات منفرد، نماینده سبک نین‌ جوتسو بانوان در استان زنجان با اشاره به سی و سومین دوره از مسابقات نین‌جوتسو(نینجا) قهرمانی کشور که مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از بین ۲۳ استان و یک هزار و ۱۰۰ شرکت کننده، زنجان در جایگاه سوم کشوری ایستاد.

نماینده سبک نین‌جوتسو بانوان در استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۷ رده سنی از خردسالان، نونهالان، نوجوانان،جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در ۱۰ استایل مختلف برگزار شد، تصریح کرد: این ۱۰ استایل به صورت تیمی و انفرادی از جمله استایل انعطافی بلند، انعطافی کوتاه، ثابت بلند، ثابت کوتاه، یاساکو، تای جوتسو، فوکیا، شوری کن، کاتا انفرادی، کاتا تیمی و اختصاصی که شرکت کنندگان باهم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سی و سومین مسابقات قهرمانی کشوری بود که در اصفهان برگزار شد، عنوان کرد: بانوان نین‌جو‌تسو کاران زنجانی در این دوره از مسابقات توانستند ۱۷ مدال طلا، ۱۷ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز را برای استان به ارمغان بیاورند.

بیات منفرد با یادآوری اینکه زنجان از سال ۹۴ درمسابقات قهرمان کشوری رشته نین ‌جو‌تسو حضور داشته و هر دوره مقام دوم و یا سوم کاپ قهرمانی کشور را کسب کرده است، خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات استان البرز مقام اول، استان اصفهان دوم و همین طور استان زنجان در ایستگاه سوم ایستاد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه نین‌جو‌تسو کاران زنجانی از بین یک‌ هزارو  ۱۰۰ شرکت کننده توانستند در جایگاه سوم بایستند، بیان داشت:  استان زنجان در مجموع ۵۰ مدال در این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

بیات منفرد ضمن تشریح آغاز فعالیت این رشته در زنجان گفت: فعالیت آقایان در این رشته از سال ۸۰ در زنجان آغاز و در بخش بانوان نزدیک به ۱۴ سال است که فعالیت می‌کنند و من هم به عنوان مربی بانوان در استان زنجان این رشته را آموزش می‌دهم که در حال حاضر در حدود ۳۰۰ هنرجو در رده سنی ۳.۵ تا ۴۵ سال را دارم.

 نماینده سبک نین‌جوتسو بانوان در استان زنجان ضمن گلایه از عدم حمایت دستگاه‌های ذی ربط طی چند سال گذشته، افزود: طی چند سالی که باشگاه ورزشی را به صورت شخصی و تخصصی افتتاح کرده‌ام، اجاره‌ای می‌باشد و متاسفانه ازسوی هیچ ارگان ویا سازمانی نه نتها حمایت نشده است، حتی یک بازدید ساده هم از باشگاه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال بانوان در این رشته، در رده‌های سنی متفاوت بسیار خوب است، گفت: برای من باعث افتخار است که مربی این رشته در زنجان هستم، چرا که از زمانی که باشگاه را راه‌اندازی کرده‌‌ام، طبق آمارهای رسمی در حدود ۶۰ الی۷۰ درصد آمار جرم و جنایت دختران بزه کار کاهش پیدا کرده است.

بیات منفرد با اشاره به برنامه تلویزیونی عصر جدید و استقبال بیش از حد دختران از این رشته، گفت: قرار استیک برنامه نمایشی توسط بانوان نین جوتسو کاران زنجانی با رایزنی‌های که انجام شده برای شبکه افق و بعد شبکه سوم رسانه ملی طی ماه‌های آینده اجرا کنیم.

به گزارش فارس رشته نین‌جو تسو از سال ۶۸ وارد ایران شده و یک رشته ژاپنی‌ می‌باشد، که در ایران توسط «اکبر فرجی» در زمستان سال ۶۸ وارد استان البرز شد و در حال حاضر چند سالی است که مسابقا ت قهرمانی کشوری برگزار می‌شود و آمیزه‌ای از همه رشته‌های دفاع شخصی، سلاح، مبارزه، ضربات دست و پا حرکات ژیمناستیک- آکروبات و ... است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رشته رزمی مدال طلا اصفهان عصر جدید بانوان در استان زنجان دوره از مسابقات نین جوتسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد