Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس وضعیت امکانات درمانی بیمارستان اهرم تنگستان را نامناسب دانست و گفت: این بیمارستان استانداردهای لازم در حوزه تخصص و تجهیزات درمانی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، غلامحسین کرمی صبح امروز در بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی تنگستان وضعیت بیمارستان اهرم را نامناسب دانست و اظهار داشت: بیمارستان باید دارای شاخص‌های استاندارد باشد ولی متأسفانه بیمارستان امام حسین(ع) اهرم از امکانات اولیه درمانی و تشخیصی بی‌بهره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از نبود پزشک متخصص در بیمارستان یاد شده خبر داد و بیان کرد: نه تنها پزشک متخصص در این بیمارستان وجود ندارد، بلکه نبود تجهیزات درمانی و تشخیصی لازم از جمله مشکلات بیمارستان امام حسین(ع) اهرم تنگستان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک پزشک عمومی در این بیمارستان در بخش‌های مختلف با روحیه جهادی تلاش و فعالیت می‌کند گفت: بیمارستان‌های استان بوشهر در نقاط مختلف نیازمند تجهیزات و تخصص‌های لازم هستند چرا که یکی از مطالبات مردم در حوزه سلامت تأمین پزشک فوق تخصص و تجهیزات درمانی و تشخیصی پیشرفته و استاندارد است.

کرمی باتأکید بر توجه به پرداخت مطالبات کادر درمانی، پرستاری و خدماتی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان افزود: خدمات و فعالیت نیروهای حوزه سلامت استان جهادی و انقلابی و درخور تحسین است.

وی با اشاره به وضعیت مرکز بهداشتی درمانی بندر بوالخیر تنگستان افزود: این مرکز فاقد آمبولانس و ساختمان مطلوب است و این در حالی است که از تجهیزات لازم برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان بهره‌مند نیست.

معاون وزیر بهداشت: 60 پروژه درمانی بهداشتی امسال در استان بوشهر افتتاح می‌شودعضو مجمع نمایندگان استان بوشهر: مردم به زیرساخت‌های درمانی استان اعتماد و اطمینان ندارندمعاون وزیر بهداشت: 400 پروژه درمانی در هفته دولت افتتاح می‌شود

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر چاره‌اندیشی برای رفع ‌مشکلات مرکز درمانی بوالخیر تنگستان تصریح کرد: این مرکز درمانی باید پاسخگوی ساحل‌نشینان در طول ساحل خلیج‌ فارس تا بندر دیر باشد از این نظر شبانه‌روزی شدن آن یک ضرورت است.

کرمی فعالیت ملوانان و بندرنشینان را شبانه‌روزی دانست و تصریح کرد: تکمیل کادر درمانی و تجهیزاتی مرکز بهداشتی درمانی بوالخیر و شبانه‌روزی شدن آن در دستور کار وزارت بهداشت درمان قرار گرفته شود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟