Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: ۴۰ دستگاه بیل مکانیکی مشغول لایروبی خلیج گرگان هستند و در لایروبی خلیج گرگان نباید فرصت‌سوزی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در بازدید از مراحل لایروبی خلیج گرگان، اظهار داشت: 40 دستگاه مشغول لایروبی خلیج گرگان هستند و به‌زودی دایک یک تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در لایروبی خلیج گرگان نباید فرصت‌سوزی شود، تصریح کرد: به لحاظ دستگاه‌ها آمادگی کامل برای لایروبی داریم، اما در برخی مناطق منتظر صدور مجوز برای کار هستیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: در این بین ما نباید فرصت را ازدست بدهیم چون پس از فصل شهریورماه کار لایروبی به علت شرایط جوی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

نجات خلیج گرگان اولویت دولت سیزدهم/ پایان لایروبی کانال آشوراده تا اوایل شهریورماه 1402شناور ‌حامل 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توقیف شداستاندار خراسان جنوبی: به دنبال انتقال آب خلیج فارس برای صنایع هستیم

وی با بیان اینکه نباید فرصت‌سوزی کرد، چرا که وجود موانع استان را متضرر خواهد کرد، تاکید کرد: در مرحله نخست کانال آشوراده به عرض 200 متر و به طول 9 کیلومتر به عمق 2 متر باید لایروبی شود سپس  کانال چاپاقلی و سپس کانال خزینی باید احیا شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خلیج گرگان را میراث نسل‌های آینده خواند و گفت: باید برای نجات خلیج سریع‌تر عمل کرد تا مشکل ریزگرد درآینده کل منطقه را دچار مشکل نکند‌.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لایروبی خلیج گرگان نباید فرصت سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک

قدیر افروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عوامل شهرداری منطقه ۲۰ تهران روز گذشته در محدوده گورستان تاریخی «زیرین»، برج «اینانج» و کوه «نقاره‌خانه» ری اقدام به حفاری کردند.

وی گفت: مالک این آثار باستانی در راستای جلوگیری از حفاری وارد عمل شد، اما متأسفانه عوامل شهرداری اقدام و به ضرب و شتم مالک میراث فرهنگی کردند.

رئیس پایگاه ملی میراث ری گفت: البته با ورود عوامل نیروی انتظامی تمام افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و با حضور یگان حفاظت میراث فرهنگی و عوامل کلانتری امین‌آباد حفاری متوقف شده است.

وی ضمن انتقاد از حفاری انجام شده گفت: محل مورد حفاری شهرداری منطقه ۲۰ عرصه‌ای تاریخی و گورستان زیرین باستان است که ثبت ملی نیز شده و بر اساس قانون نباید مورد حفاری قرار گیرد، اما در روزهای پیش که عوامل شهرداری اقدام به نقشه‌برداری در محل کردند، از سوی پایگاه ملی میراث ری در بازدید از محل، اخطاری در خصوص عدم حفاری و اقدامات عمرانی در منطقه به عوامل حاضر در محل صادر شد، اما به آن توجهی نشد.‌

کد خبر 6089024

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)