Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنج‌شنبه در بازدید از تصفیه خانه شهرک بهشتی همدان ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم در تحمل شرایط ناشی از خشکسالی کم آبی، افزود: بهترین پاسخ به صبر و حوصله مردم، اقدام جهادی برای حل مشکل آب از سوی مسئولان مربوطه به عنوان یک اولویت و در اسرع وقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که طرح آبرسانی بین حوضه ای به همدان تکمیل شده و به بهره برداری برسد، مسئولان باید برنامه مشخصی برای تامین آب مصرفی و یا زمان بندی مشخص مدیریت آب را ارائه کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌ انتقال آب بین حوضه ای سد تالوار به همدان که ۱۸ سال بر روی زمین مانده، در طول ۶ ماه و یکسال کار سختی است، اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد تکمیل و اجرایی شدن این طرح برای رفع مشکل آب شهر همدان باشیم. 

آیت الله شعبانی موثقی افزود: در روزهای اخیر قطعی آب در برخی از مناطق شهر به ۲۴ ساعت نیز رسیده که در این زمینه عدم اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. 

وی با بیان اینکه بخشی از قطعی‌ شبکه آب به صورت اضطراری اتفاق می‌افتد و خارج از برنامه است، اظهار داشت: با وجود تلاش شبانه روزی مسوولان لازم است که متولیان با مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق موضوه توجه جدی داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پی بروز مشکلاتی ناشی از کمبود آب به همراه مدیرعامل آب و فاضلاب استان از مجموعه تصفیه خانه آب شهرک بهشتی همدان بازدید کرد.

برچسب‌ها امام جمعه همدان همدان آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه همدان همدان آبرسانی امام جمعه همدان همدان آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود