Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ با صدور پیامی درگذشت مرحوم استاد حاج محمد تقی انصاریان چهره سرشناس و بین‌المللی نشر دینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایران اکونومیست از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمدتقی انصاریان به بازماندگان و خانواده محترم آن مرحوم، اصحاب فکر و فرهنگ، جامعه ناشران به ویژه ناشران دینی و اهالی حوزه کتاب تسلیت اظهار داشت: خبر اندوهبار درگذشت چهره بین المللی نشر دینی، مرحوم حاج محمد تقی انصاریان موجب تاثر و تاسف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ تصریح کرد: آن خادم قرآن کریم و اهل بیت (ع) توفیق یافت که بیش از نیم قرن، مبیّن و مروّج معارف والا و انسان‌ساز الهی در سراسر جهان و به زبان‌های مختلف باشد و تا پایان عمر شریفش دغدغه‌مند این رسالت بزرگ بود. 

اسماعیلی مرحوم  انصاریان را از شخصیت های  اثرگذار و از استوانه‌های حوزه نشر دینی در کشور دانست و ضمن تسلیت، علوّ درجات آن فقید سعید را در سایه رحمت واسعه الهی و شفاعت سید الشهداء (ع) مسالت کرد.

محمدتقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان، بزرگترین مجموعه انتشاراتی کتب شیعه به زبان‌های خارجی، پس از عمری مجاهدت دینی و علمی، شب گذشته (سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۱) درگذشت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمد مهدی اسماعیلی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، قرآن کریم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانال اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری با عنوان «پایان شایعات درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی؛ تغییری در کار نیست»،  توئیت مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این  وزارتخانه را بازنشر کرد.

در این توئیت آمده است:« شنبه در شورای زیرساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در اواخر سال ۱۴۰۲، شایعاتی درباره حضور مجید زین العابدین به عنوان رییس سازمان سینمایی و جایگزینی مجبتی امینی در بنیاد سینمایی فارابی رسانه‌ای شده بود و گفته می‌شد وزیر ارشاد از فعالیت رییس سازمان سینمایی رضایت کامل ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی