Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین همین موضوع باعث شده تا یکی رسانه انگلیسی از عملکدر اوانتقاد کند. در همین خصوص سایت hitc نوشت: بازیکنی که گفته بود از تاتنهام پیشنهاد دارد، سال گذشته در پنجره زمستانی به لورکوزن رفت و حالا توانسته در ۱۴ بازی تنها یک گل به ثمر رساند.

hitc با اشاره به مصاحبه سپتامبر ۲۰۲۰ سردار آزمون مدعی شد که ستاره ایرانی در آن زمان پیشنهادهایی از لیون، لورکوزن، رم و تاتنهام دارد که همه آنها را زنیت رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان تاتنهام به دنبال یک مهاجم دوم و رقیب برای هری کین بود که سرانجام مهاجم برزیلی بنفیکا را خریداری کرد. کارلوس وینیسوس به لندن آمد که نمایشی بسیار ضعیف را نیز از خود به ثبت رسانید.

سایت لندنی در ادامه نوشت که آزمون نیز اصلا نتوانسته در لورکوزن نمایش خوبی داشته باشد و همین مسئله نیز واکنش سرمربی تیم یعنی جراردو سیوانه را به همراه داشته است. لورکوزن نیز فصل را بسیار ناامیدکننده آغاز کرده و در اولین بازی جام حذفی با شکست مقابل تیم دسته دومی از رقابت کنار رفته است.

hitc نوشت:  البته هنوز سردار آزمون در آلمان تازه‌کار است ولی تا زمانی که نتواند گلزنی کند، می‌توان در خصوص عملکرد او صحبت کرد.

کد خبر 698843 برچسب‌ها خبر مهم سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 848767 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا