Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان دکتر چمران کنگاور، اظهار داشت: مصوبه روز گذشته هیات دولت، گام بلندی در جذب نیروهای پزشکی و تخصصی در مناطق محروم است و به تحقق عدالت در سلامت کمک شایان توجهی می کند. 

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به زودی جایزه  ملی «خدمت ماندگار» را به پزشکان شاخص مناطق محروم اهدا خواهد کرد، افزود: این جایزه به پزشکانی تعلق می گیرد که عمر خود را در مسیر خدمت در مناطق محروم، صرف کرده اند و در آینده نزدیک فهرست منتخبان این جایزه ملی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت گفت: طبق وظیفه و مسئولیت در وزارت بهداشت، لازم است که بازدیدهای میدانی از مراکز بهداشتی و درمانی مناطق مختلف کشور داشته باشیم. از سوی دیگر بعد از پایان دور اول سفرهای استانی رییس جمهور به کل استانها، وزرا نیز در حوزه فعالیت خودشان، سفرهایی در کشور دارند.

عین اللهی خاطرنشان کرد: مشکلات و کمبودهای بیمارستان دکتر چمران را از نزدیک دیدیم و امیدواریم که در جهت حل این مشکلات گام برداریم. 

وی از اختصاص سهمیه بومی به دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی پزشکان بومی مناطق مختلف کشور از جمله کنگاور، هرسین و صحنه بتوانند با استفاده از سهمیه ویژه بومی، در مقطع تخصص مورد نیاز همان مناطق، تحصیل کنند و دوباره به این مناطق، بازگردند. امسال برای اولین بار این طرح در کشور از مهرماه اجرایی می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار پرستار در کشور، یادآور شد: پرستاران شاغل در دوره پاندمی کرونا، حائز امتیازاتی برای جذب می شوند و امتیاز آزمون به اضافه امتیاز فعالیت در دوران کرونا، شاخص و ملاک جذب این نیروها می شود. 

عین اللهی تاکید کرد: باتوجه به پیشرفت های قابل توجه و قرار گرفتن ایران به عنوان قدرت اول منطقه در حوزه پزشکی، خیلی از کشورها علاقه مند به استفاده از این ظرفیت هستند. مردم عراق هم باتوجه به همجواری با کرمانشاه، می توانند برای درمان به این استان سفر کنند. امیدواریم با کمک استانداری بتوانیم با تقویت زیرساخت ها در نزدیک ترین شهرهای کرمانشاه، پذیرای بیماران عراقی باشیم. 

گفتنی است عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان ۷۰ تختخوابی شهید دکتر چمران کنگاور، بازدید کرد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بهداشتی و درمانی پرستار دانشگاه های علوم پزشکی دولت مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران