Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:20:26 GMT

برگزاری مسابقات فری استایل استان اصفهان 

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۴۶۰۸

برگزاری مسابقات فری استایل استان اصفهان 

ایسنا/اصفهان دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: دومین دوره مسابقات استانی رشته فری استایل با هدف افزایش آمادگی و انگیزه اسکیت‌سواران این رشته برگزار می‌شود.

مسعود سبقت الهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مسابقات فری استایل استانی، اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از ملی‌پوشان رشته فری استایل از اصفهان هستند و مدال‌های کشوری، آسیایی و کشوری را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۲۴۵ نفر از شهرستان‌های سراسر استان اصفهان برای حضور در این مسابقات شرکت کرده و همه ملی‌پوشان و مدال‌آوران استان نیز در این دوره مسابقات حضور دارند.

وی افزود: مسابقات به همت هیئت اسکیت استان اصفهان و به میزبانی شهرستان نجف‌آباد برگزار خواهد شد. 

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان، تصریح کرد: طبق تقویم برنامه‌ریزی سالیانه هیئت اسکیت استان به منظور حفظ انگیزه و آمادگی، به‌طور منظم مسابقاتی برگزار می‌شود که فردا دومین دوره مسابقات استانی برگزار خواهد شد.

سبقت الهی تاکید کرد: با توجه به حضور ملی‌پوشان در این مسابقات، کیفیت رقابت‌ها بالا است و از نظر فنی می‌تواند انگیزه خوبی برای سایر اسکیت‌بازان ایجاد کند تا به رده‌های بالاتر صعود کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حفظ انگیزه و آمادگی، یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری این مسابقات درون استانی کشف استعدادهای جدید است که آینده خوبی را برای این رشته رقم بزنند.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار شده و نفرات برتر حکم، تندیس، مدال و هدیه دریافت خواهند کرد. حدودا از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در دو بخش پسران و دختران، این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان اضافه کرد: هیئت اسکیت استان اصفهان در اغلب رشته‌های تحت پوشش خود بازیکن ملی دارد و سرمربی تیم ملی فری استایل نیز اصفهانی است. علاوه‌ بر فری استایل در رشته‌های آلپاین، سرعت و هاکی نیز بازیکنان ملی‌پوش اصفهانی حضور دارند.

سبقت الهی ابراز امیداری کرد: در ماه‌های آتی در سایر رشته‌ها برای مسابقات استانی برنامه داریم تا آمادگی بیشتری در آن‌ها ایجاد شده و ارتقا یابند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دسته‌جات آزاد استان اصفهان جام شهید حججی در رشته فری‌استایل، فردا (جمعه، ۲۸مرداد) در دو بخش دختران و پسران به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی نجف‌آباد اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسكيت استانی ورزشی استان اصفهان هیئت اسکیت استان اصفهان برگزار خواهد شد فری استایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر