Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا علی فاضلی‌فرد روز پنجشنبه در اولین نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان بیرجند افزود: از این تعداد ۲۳ پروژه در مناطق شهری با اعتبار ۸۷۰ میلیارد تومان و ۱۳۵ پروژه روستایی با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین ۱۶ پروژه شبکه برق با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیرجند بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت حسین‌آباد بیرجند با زیربنای ۲۷۸ مترمربع و هزینه‌کرد ۱۳۲ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است که هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

وی از گازرسانی به ۵۰ روستای مرکز استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با نصب ۹۵۴ انشعاب و هزینه‌کرد ۴۸ میلیارد تومان آماده افتتاح است.

فاضلی‌فرد ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به چهار واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی گفت: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و عملیات گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال، پروژه‌های بخش کشاورزی و آبخیزداری از جمله افتتاح آبیاری کم‌فشار، احیا و مرمت قنوات و استخر ذخیره آب در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هفته دولت امسال همزمان با یک سالگی دولت انقلابی و مردمی شده که به دنبال رفع مشکلات مردم و احیای آرمان‌ها و گفتمان انقلابی است.

فاضلی‌فرد گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که تهاجم گسترده رسانه‌ای غرب و فشارهای اقتصادی بی‌سابقه را داریم، جایگاه مطالبه‌گری را در جایگاه پاسخگویی قرار داده و نشان می‌دهد همه دغدغه دولت و شخص رئیس جمهور رفع مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای جهاد تبیین خدمات دولت را برای مردم بازگو کنیم و مردم را محرم کار خود بدانیم.

فرماندار بیرجند با تاکید بر اینکه مردم صاحب اختیار و مالک بیت‌المال هستند گفت: ما مسئولان خدمتگزار مردم هستیم و برای افزایش سرمایه اجتماعی باید به دنبال امیدآفرینی باشیم.

وی افزود: مدیران در هفته دولت بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کنند و باید این پیام و امید را به مردم بدهیم که برای حل مشکلات، آمده‌ایم و به فکر نام و نان نیستیم.

فاضلی‌فرد عنوان کرد: یکی از پایه‌های اساسی کار ما در هفته دولت، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی است لذا باید مدیران فرصت بگذارند و از طریق رسانه‌ها، خدمات و فعالیت‌های دولت را تشریح کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید از ضعف‌ها و کمبودها نیز مطلع شوند گفت: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به عنوان اقدام ضروری و مهم در کشور باعث فشارهایی به مردم شد اما مردم همراهی کردند و اکنون شاهد ثمرات این طرح و کاهش نرخ تورم هستیم.

فرماندار بیرجند افزود: دشمن به دنبال این است که همه اقدامات دولت را وارونه نشان دهد و امروز جبهه جنگ نرم درون خانه‌های ما قرار دارد بنابراین وظیفه داریم با جهاد تبیین نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

برچسب‌ها بیرجند هفته دولت افتتاح طرح فرمانداران دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند هفته دولت افتتاح طرح بیرجند هفته دولت افتتاح طرح فرمانداران دولت سیزدهم فرماندار بیرجند میلیارد تومان میلیون تومان فاضلی فرد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌