Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه با توجه به رشد و توسعه کسب و کار ها و همچنین افزایش برندهای گوناگون و متعدد، افرادی که می خواهند به تازگی کسب و کاری را شروع کنند؛ در مرحله اول به انجام یک مسئله خیلی مهم نیاز دارند؛ آن هم ثبت شرکت می باشد. حالا بعضی از افراد در شهر های ایران مانند و تهران هستند و بعضی دیگر در کشور های دیگر مانند ترکیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال مهم اینجاست که این افراد چه در داخل و چه در خارج با فرایند ثبت شرکت در تبریز و سایر شهر ها و کشور ها باید آشنا باشند. با مدیران ثبت همراه باشید تا به طور کامل با این فرایند آشنا شوید.

پروسه ثبت شرکت در تهران توسط مدیران ثبت

پروسه ثبت شرکت در تهران دارای قواعد و اصول خاصی است که باید برای ثبت آن این قواعد رعایت شود. به طور کل ثبت شرکت قراردادی است بین اشخاصی که به صورت حقیقی و یا حقوقی در شرکت سهم دارند. برای انجام امور ثبت شرکت در تهران با مدیران ثبت قبل از هر کاری باید یک اسم و نوع و فعالیت شرکت را مشخص کنید همچنین باید همکاری و مسئولیت بین طرفین سهامدار و شرکا مشخص گردد. شرکت های سهامی خاص شرکتی هستند که سهام آن قابل داد و ستد در بورس نیست و سهام آن تنها برای افراد عادی قابل خرید و فروش می باشد.

هنگامی که یک شرکت ثبت می گردد تمامی فعالیت ها و محصوالت تولید شده در آن شرکت با نام آن شرکت توزیع می گردد و ثبت برند می شود. ثبت کردن شرکت در شهرهای بزرگ مانند تبریز برای فرد می تواند یک تجارت بزرگ باشد. ثبت برند در تبریز به دلیل صنعتی بودن و بزرگ بودن آن بسیار مهم است و باعث جلب اعتماد مشتریان زیادی می گردد. شرکت های زیادی در تبریز به ثبت رسیده اند. با ثبت شرکت در تبریز و سایر شهرهای دیگر می توانید با ارگان ها و شرکت های زیادی همکاری داشته باشید. همچنین می توانید با شرکت کردن در مناقصه ها سود هنگفتی را به .جیب بزنید فهرست محتوا پروسه ثبت شرکت مزایا و ضرورت های ثبت برند به طور کل پروسه ثبت شرکت و ثبت برند در تبریز و سایر شهرهای ایران نیاز به اجرا کردن چندین نکات و قوانین مهم است. همانگونه که در این مطلب اشاره شد، برای ثبت کردن شرکت ۹ مرحله از جمله تعیین شرکا حقوقی و حقیقی، تعیین سرمایه، مشخص نمودن نوع فعالیت شرکت، ثبت تمامی اطالعات سهامداران اعم از مشخصات و مقدار سهام، انتخاب اسم و برند شرکت، ثبت در روزنامه رسمی و بارگذاری اساسنامه شرکت الزامی است.

آشنایی با فرایند ثبت شرکت در تبریز

به گزارش مدیران ثبت، گام ابتدایی برای ثبت شرکت در تبریز، رسیدگی به این مورد حائز اهمیت است که شرکت از چه نوعی باشد که با توجه به موضوع شرکت نوع آن را انتخاب می کنیم. ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص بیشترین متقاضیان ثبتی را دارند و از اقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند. گام بعدی انتخاب نام مناسب برای شرکت است.

بسیاری از متقاضیان سوال می کنند: آیا اسامی شرکت برای تایید به تهران ارسال می شود؟ در جواب باید بگوییم که خیر. تمام مراحل ثبت شرکت در تبریز در اداره ثبت شرکتهای تبریز انجام می شود. شامل بررسی اسامی شرکتها، بررسی اطالعات و اسناد و صدور آگهی تاسیس شرکت ها است. برای ثبت شرکت نیاز هست که همان ابتدا نسبت به لیست شرکاء یا سهامداران و میزان سهم هر یک از آنها، سمت مدیران و حتی آدرس شرکت تصمیم گیری کرد. زمان ثبت شرکت در تبریز تقریبا سه هفته است. بعد از ثبت شرکت جهت ارسال آگهی تاسیس به روزنامه رسمی و روزنامه کثیراالنتشار اقدام می شود.

ثبت شرکت در ترکیه چگونه انجام می شود؟

همانطور که می دانید کشور ترکیه یکی از محبوب ترین کشور های آسیایی می باشد و هرساله افراد بسیار زیادی را به خود جذب می کند. بر اساس گزارشات مدیران ثبت، علاوه بر مهاجرت به این کشور، افراد زیادی تمایل دارند تا شرکت شخصی شان را در این کشور ثبت کرده و آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند. با این حال عده ای ممکن است با خود بپرسند فرایند ثبت شرکت در ترکیه چگونه است؟

یکی از دلایلی که سبب می شود بسیاری از ایرانیان به فکر ثبت شرکت شخصی شان در ترکیه باشند، رشد روز افزون اقتصاد این کشور است. دقت داشته باشید تجارت در کشور ترکیه آزاد بوده و به همین خاطر افرادی که به ثبت شرکت در این کشور می پردازند، از تحریم ها و بسیاری از .محدودیت های ایران رها می شوند و می توانند در بانک های ترکیه به راحتی پول هایشان را به دیگر کشور ها انتقال دهند باید بدانید با ثبت شرکت شخصی در ترکیه نه تنها می توانید از تحریم ها به دور باشید، بلکه با گذشت زمان می توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

یکی از موضوعاتی که می بایست در فرایند ثبت شرکت در کشور ترکیه به آن بسیار توجه شود، اجازه ثبت شرکت برای تمامی بیزینس ها است. بسیاری از افراد گمان می کنند تنها بیزینس های انگشت شمار و خاصی می توانند در ترکیه به ثبت شرکت بپردازند، اما باید بگوییم این حدس کامال نادرست تلقی می شود. شما با داشتن هر بیزینسی، می توانید شرکت شخصی تان را در این کشور به ثبت رسانده و از مزیت های بی شمار آن بهره مند گردید.

مدیران ثبت، مطمئن و متخصص در امور ثبتی

مجموعه مدیران ثبت یکی از معتبر ترین و کامل ترین مجموعه های موجود در کشور است که به خدمات ثبتی و اداری می پردازد. بنابراین اگر قصد دارید که برند خودتان را ثبت کنید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می کنند. این شرکت کامل ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. همچنین به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و از همان اوایل فعالیت خود، با افتخار توانسته اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: 04135573287

منبع: الف

کلیدواژه: فرایند ثبت شرکت ثبت شرکت در تبریز پروسه ثبت شرکت مدیران ثبت شرکت شخصی ثبت برند برای ثبت شرکت ها کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش