Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجد سلیمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل هوادار حاضر شد

تیم های نفت مسجد سلیمان و هوادار فردا (28 مرداد) در چارچوب دومین هفته از فصل 1401/02 لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان و هوادار تهران گفت:

لیگ شروع شده و هفته دوم را آغاز می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم زحمات که کشیدیم را در این مسابقات برداشت کنیم. تغییرات زیادی در ترکیب تیم‌مان ایجاد کردیم. در بازی قبل 6 بازیکن جدید نسبت فصل گذشته داشتیم. با توجه به این مساله ناهماهنگی در تیم داشتیم که سعی می کنیم، این مشکل را برطرف کنیم. بازی سختی مقابل هوادار خواهیم داشت.

وی افزود:

با توجه به زمانی که داشتیم هماهنگی کامل تیم سخت بود. در بحث دفاعی هم به خاطر همین مسئله ناهماهنگی داشتیم. اگر مقابل هوادار تمرکز نداشته باشیم مثل بازی با مس کرمان تنبیه خواهیم شد. مقابل مس بازی خوبی انجام دادیم، اما دو بار سیستم دفاعی‌مان هماهنگی لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشت و گل خوردیم  خیلی راحت دروازه‌مان باز شد. امیدوارم در بازی با هوادار که میهمان هم هستیم و فشار بیشتری به خط دفاع و دروازه ما خواهد آمد بهتر عمل کنیم و ضمن ارائه یک فوتبال خوب نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بگیریم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد تغییر کادر فنی هوادار اظهار داشت:

الهامی از دوستان و همکاران ماست. در این سال‌ها هم کار کرده و رزومه‌اش هم مشخص است. شما می‌دانید که تفکر مربیان است که تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکل می‌دهد. مربیان افکار متفاوتی نسبت به هم دارند و بر همین اساس هم یارگیری و بازیگر  جذب می‌کنند و تیم تشکیل می‌دهند. الهامی در این سال‌ها خوب نتیجه گرفته است و افکارش برای من کاملا مشخص است همانطور که افکار من هم برای او مشخص است. تیمی می‌تواند فردا نتیجه بگیرد که تمرکز بیشتری داشته باشد. امیدوارم تیم ما با تمرکز بیشتر و اشتباه کمتر نتیجه بگیرد.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و اینکه مشکلات ورزشگاه که سازمان لیگ از آن ایراد گرفته را برطرف کرده‌اند یا نه، اظهار داشت:

مشکلات وجود دارد و آنها قابل کتمان نیستند. باید برای حل مشکلات تلاش کنیم. مسجد سلیمان شهر کوچکی با 120 هزار نفر جمعیت است که در بالاترین سطح فوتبال مملکت تیم‌داری می‌کند، جایی که خراسان رضوی و کل استان خراسان با همه عظمتش از این مسئله محروم‌اند. استان فارس با همه عظمتش از این شرایط محروم است و استان‌های دیگر که استان‌های بزرگتری هستند و شرایط بهتری دارند از حضور در لیگ برتر محروم‌اند. ما نباید صورت مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاک کنیم، من می‌گویم بازیکن خارجی هم برای دریافت طلبش به فیفا شکایت می‌کند و فیفا هم به باشگاه بدهکار فرصت می‌دهد که ظرف یک ماه طلب بازیکن پرداخت شود و یا به حکم اعتراض شود. اگر در مسجد سلیمان مشکلی هست که می‌گویم هست و منکر آن نمی‌شوم، نه تنها ما بلکه بقیه ورزشگاه‌ها هم مشکل دارند، ورزشگاه آزادی هم با همه عظمتش مشکل دارد. باید یک فرصت سه ماهه یا شش داده شود تا مشکلاتش رفع شود و اگر در آن زمان مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکردند تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود:

اگر تیم‌ها بخواهند در این قالب کار کنند و  به تیم‌ها فشار بیاید همان شرایطی می‌شود که می‌گویند فلان داور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ما انتخاب نکنید یا در فلان شهر مسابقه نمی‌دهیم. این مسئله برای فوتبال ما شرایط خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایجاد نمی‌کند. در بحث تماشاگر هم یک کلاف سردرگم شده که خود ما هم نمی‌دانیم چه باید کنیم. فیفا یک سری الزامات دارد. کشور ما هم برای خودش مسائلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که باید رعایت کنیم. چند وقت است که می‌شنویم ما زیرساخت لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداریم، اما چه اقدامی کردیم؟فیفا و AFC فشار می‌آورند اما ما چه اقدامی کرده‌ایم. وقتی خانم‌ها که 50 درصد از جامعه کشور هستند سینما و کنسرت می‌روند، نماز جمعه و راهپیمایی می‌روند، در بحث‌های اجتماعی شرکت می‌کنند، فوتبال خارج از مقوله اجتماعی نیست. یا نمی‌خواهیم این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کنیم و یا اینکه این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کرده‌ایم و فوتبال بازی می‌کنیم. در جایی که به مسائل اعتقادی ما لطمه نزند حضور بانوان می‌تواند به فرهنگ فوتبال ما کمک کند.

اخبار داغ 

حمایت یحیی گل محمدی از علی کریمی / عکس انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسجد سلیمان نفت مسجد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا، واشنگتن دی سی و در مجاورت کاخ سفید اقامه شد. لحظاتی از این نماز جماعت دیدنی را تماشا می‌کنید.

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی