Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:25:51 GMT

لولا داسیلوا، پیروز انتخابات برزیل خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۴۸۸۷

لولا داسیلوا، پیروز انتخابات برزیل خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب‌سایت شبکه تله‌سور، تازه‌ترین نظرسنجی‌های سراسری در برزیل نشان می‌دهد که «لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور پیشین برزیل همچنان با اختلاف زیاد پیش‌تاز انتخابات است و می‌تواند در دور اول برنده نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دوم اکتبر (دهم مهر) شود.

نتایج نظرسنجی مشترک مؤسسه نظرسنجی Quaest و شرکت مشورتی «بانکو جِنیال» روز چهارشنبه منتشر شد که نشان می‌دهد داسیلوا با کسب ۴۵ درصد آرای افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی، همچنان پیشتاز است و بعد از او نیز «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهوری فعلی و مستقر برزیل با کسب ۳۳ درصد آرا در مقام دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مؤسسه دو هفته پیش نیز یک نظرسنجی سراسری در برزیل انجام دادند که داسیلوا با ۴۴ درصد آرا نفر اول و بولسونارو با ۳۲ درصد آرا در مقام دوم قرار داشت.

به نوشته وب‌سایت شبکه «تله‌سور»، داسیلوا بعد از آن همچنان پیشتازی ۱۲ درصدی خود را حفظ کرده که در این مدت دولت بولسونارو، اجرای کمک‌های اجتماعی مانند کوپن گاز و گازوئیل و همچنین پرداخت دست‌مزدهای معوقه و مزایای دیگر را آغاز کرده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی از آنجایی که داسیلوا تاکنون نسبت به سایر نامزدها (۴۲ تا ۴۵ درصد آرا) عملکرد بهتری داشته، در دور اول برنده انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، با گرایش‌ها و اندیشه‌های چپ از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ رئیس‌جمهور برزیل بود و پایگاه اجتماعی آرای او بیشتر طبقات پایین و افراد کم‌برخوردار است.

کد خبر 5566458

منبع: مهر

کلیدواژه: برزیل انتخابات ریاست جمهوری ژایر بولسونارو ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین تایوان ترکیه جنگ اوکراین افغانستان دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل مرگبار در برزیل

در حالی که تصاویری از وضعیت اضطراری در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، تعداد کشته‌شدگان از روز دوشنبه که بارندگی‌های شدید آغاز شد، به ۲۹ نفر رسیده و ۶۰ نفر دیگر مفقود شده‌اند.

به گزارش تسنیم، در مجموع ۲۱۳ شهرداری در ایالت جنوبی ریو گراند دو سول تحت تاثیر قرار گرفتند و تخریب پل، رانش زمین و شکست سد‌ها ثبت شد.

به گفته مطبوعات محلی، تاکنون ۱۰ هزار نفر بی‌خانمان شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد