Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:23:23 GMT

(تصاویر) نذری دادن علی کریمی در محرم سال ۹۳

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۴۹۳۵

(تصاویر) نذری دادن علی کریمی در محرم سال ۹۳

فرارو- درست شب تاسوعا بود که علی کریمی یادداشتی چند کلمه‌ای در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد که حالا به جنجالی تمام عیار بدل شده است. او نوشته بود که نوشته «میلیارد‌ها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد ...». بعد هم از کلمه التماس با چند نقطه را به کار برد که به تعبیر فعالان رسانه‌ای و کاربران منظور علی کریمی التماس تفکر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، همین کلمات کافی بود تا موافقان و مخالفان این جمله علی کریمی روبرو یکدیگر قرار بگیرند. بعد هم ویدیو منتشر شد که نشان می‌داد یک روحانی به استفاده از الفاظ تند به علی کریمی وحمله می‌کند. او بر این عقیده بود که علی کریمی به فرهنگ نذری حمله کرده است.

پس از وایرال شدن ویدیو، علی کریمی هم در اینستاگرام به اظهارات روحانی واکنش نشان داد و با ادبیاتی تند پاسخ  خود را در اینستاگرام منتشر کرد. او از کاربران خواست تا هر دو را در بخش کامنت‌های این پست مورد قضاوت قرار دهند.

بعد هم خبر رسید که بیلبورد‌های علی کریمی توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شده است. بیلبورد‌هایی که مربوط به تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در شهر تهران بود.

علی کریمی سپس به این موضوع هم واکنش نشان داد و نوشت: شما که از چند تا عکس می‌ترسید ادای لات‌های مجازی را درنیاورید.

این پاسخ و واکنش‌ها باعث شد تا یک درگیری تمام عیار میان مخالفان و موافقان علی کریمی در فضای مجازی شکل بگیرد. حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.

تصاویر نذری دادن علی کریمی در محرم سال ۱۳۹۳ 

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی کریمی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتسال به ایران با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر تیم یکدل و یکدستی داشتیم. از روز اول با بازیکنان و کادر فنی عهد بستیم که فقط با جام به ایران برگردیم. آنقدر خوب کار کردیم و نتایج خوب گرفتیم که منجر به قهرمانی شد. در فینال هم تایلند که میزبان بود را، پرگل شکست دادیم. قبل از ورود به مسابقات، فکر می‌کردیم به ژاپن یعنی قهرمان دوره قبل بخوریم، ولی این تیم در مرحله گروهی حذف شد. فکر ما قهرمانی بود و اینکه جام را دوباره به ایران برگردانیم.

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

وی در ادامه افزود: رقابت در جام جهانی سخت است و حالا باید برای این مسابقات وقت بگذاریم. باید تیم خوب و یکدستی وارد مسابقات کنیم. تیم خوبی داریم و در رأس آن وحید شمسایی است و ان‌شاء‌الله با دست پر از جام جهانی برگردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران راجع به حمایت‌ها از این تیم تصریح کرد: مسئولان همه جوره پشت تیم بودند. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم به تایلند آمدند و به تیم دلگرمی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم