Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر «بهروز رحیمی» روز پنجشنبه در نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جمعی از نمایندگان استان و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تعداد ۵۰ پروژه از پروژهای اولویت دار کل کشور، مربوط به استان کرمانشاه است که انشاالله مشکلات این پروژه ها هرچه سریعتر مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خوشبختانه در کرمانشاه وضعیت مدیریت پروژه ها توسط رئیس و معاون توسعه این دانشگاه، به خوبی پیش می رود و شاهد وجود پروژه های زنده در کرمانشاه هستیم که مدام در حال پی گیری هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تا یک ماه آینده افتتاح می شود و ظرفیت خوبی برای مداوای بیماران دارد.

وی اضافه کرد: مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا (ع) که یک ابر پروژه است، ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

رحیمی عنوان کرد: بیمارستان روانسر نیز یکی از بیمارستان‌هایی است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، این بیمارستان ۶۴ تخته است و نیاز به تکمیل مراحل بالاتر دارد.

وی یادآور شد: وضعیت بهسازی بیمارستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای بهسازی آنها گرفته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیروی انسانی در دانشگاه کرمانشاه وضعیت مناسبی دارد، اما لازم است که توزیع نیرو در این استان انجام شود و بعضی نقاط آن به لحاظ نیروی انسانی نیاز به توجه بیشتری است.

وی در پایان افزود: ما هر ماه با رئیس و معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جلسات مستقیم و حضوری داریم و پیگیری مشکلات این دانشگاه همواره مورد توجه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۹ دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، توانبخشی، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۸ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۹رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و یک رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۵۵۲ عضو هیأت علمی دارد و ۶۶۸ دانشجوی خارجی نیز اکنون در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۱۳۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

برچسب‌ها سلامت روان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت روان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سلامت روان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درمان و آموزش پزشکی معاون توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)