Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از مقامات بلندپایه امنیتی این رژیم گفت که تل آویو هرگز فردی همانند محمود عباس را نخواهد یافت.

به نوشته وبگاه فلسطینی شهاب نیوز، در گزارش این شبکه تلویزیونی آمده است که از نظر مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی «محمود عباس» فردی «معتدل» است و هیچ فرد دیگری همانند وی مناسب ریاست تشکیلات خودگردان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده مقامات امنیتی و نظامی رژیم تل آویو، «محمود عباس» در طول ۱۸ سال ریاست خود بر تشکیلات خودگردان توانسته بارها عملیات علیه رژیم صهیونیستی را خنثی کند و به قول آن‌ها به مبارزه با «تروریسم» بپردازد.

این گزارش پس از آن منتشر می‌شود که سخنان اخیر «محمود عباس» در مورد اینکه صهیونیست‌ها تاکنون ۵۰ هولوکاست علیه مردم فلسطین به راه انداخته‌اند، موجب خشم شدید مقامات تل آویو شد. البته محمود عباس نیز سپس از سخنان خود عقب‌نشینی کرد و گفت که برداشت اشتباهی از سخنانش شده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی سه‌شنبه در برلین قبول نکرد از رژیم صهیونیستی بابت حمله به کاروان صهیونیست‌ها در المپیک سال ۱۹۷۲ مونیخ عذرخواهی کند. وی گفت که از سال ۱۹۷۴ تا امروز رژیم صهیونیستی ۵۰ هلوکاست در ۵۰ روستای فلسطین انجام داده و روزانه با ارتش خود فلسطینیان را می‌کشد. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در عین حال افزود: «بس است دیگر! بیاید صلح کنیم و امنیت و ثبات را برقرار سازیم.»

با وجود برخی انتقادهای «محمود عباس» و تشکیلات خودگردان علیه رژیم صهیونیستی، اما جز در چند مقطع کوتاه، این تشکیلات همچنان به هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و در بسیاری از مواقع نیروهای این نهاد خود اقدام به بازداشت مبارزان فلسطینی کرده و آن‌ها را تحویل صهیونیست‌ها می‌دهند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: تشکیلات خود گردان فلسطین محمود عباس اسرائیل تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار نهاد‌های امنیتی صهیونیست برای توافق آتش بس با حماس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند، این توافق می‌تواند از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و دیگر مقامات این رژیم از جانب دیوان بین المللیِ کیفری لاهه، جلوگیری کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فشار نهاد‌های امنیتی صهیونیست برای توافق آتش بس با حماس
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود