Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان صهیونیست با حمله به چندین موسسه حقوق بشری و مدنی در رام‌الله اقدام به مصادره اموال و بستن آنها کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه‌ای فلسطین گزارش دادند که امروز صبح نظامیان رژیم اشغالگر به چندین موسسه حقوق بشری و مدنی در استان رام‌الله و البیره یورش برده و اموال و تجهیزات موجود در آنجا را مصادره و همچنین برخی از این موسسات را تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه در این خصوص گزارش دادند که در ساعات اولیه صبح امروز چندین محله در رام‌الله مورد تهاجم نظامیان صهیونیست قرار گرفت که بارزترین آنها محله الماصیون در مجاورت یک مجتمع پزشکی بود.

بر اساس این گزارش نیروهای رژیم اشغالگر در یورش به مناطق مذکور از گاز اشک‌آور استفاده کردند که منجر به خفگی ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی و بیمارانی که در این مجتمع پزشکی حضور داشتند شد.

نظامیان صهیونیست همچنین به مقر اتحادیه کمیته‌های زنان فلسطین در رام‌الله نیز یورش برده و این موسسه را به طور کامل تعطیل کردند. کمیته‌های کشاورزی و موسسه بین‌المللی دفاع از حقوق کودکان در این شهر نیز مورد تهاجم و تجاوز نظامیان رژیم اشغالگر قرار گرفت.

در تاریخ 13 جولای 9 کشور اروپایی اعلام کردند که قصد دارند همکاری خود را با 6 موسسه فلسطینی که رژیم اشغالگر آنها را در لیست تروریسم قرار داده، ادامه دهند؛ چرا که هیچ دلیل و مدرکی مبنی بر تروریستی بودن این موسسات وجود ندارد.

سخنگویان وزارت خارجه بلژیک، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، اسپانیا و سوئد در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که اسرائیل شش سازمان جامعه مدنی فلسطینی را به عنوان سازمان‌های تروریستی معرفی کرده است؛ درحالی که هیچ شواهد و اطلاعاتی در ای زمینه وجود ندارد.

شکایت علیه رژیم اسرائیل در دیوان کیفری بین‌المللیجنگ 3 روزه غزه، 300 میلیون شِکِل برای رژیم اسرائیل آب خوردکارشکنی اسرائیل بر سر راه تاجران فلسطینی بیت‌المقدس

 

این شش موسسه فلسطینی عبارتند از: موسسه الحق، موسسه الضمیر برای دفاع از حقوق بشر و حقوق اسرا، مرکز تحقیقات و توسعه بیسان، جنبش بین المللی دفاع از کودکان - فلسطین، اتحادیه کمیته‌های کار کشاورزی، و اتحادیه کمیته‌های زنان.

این تجاوز نظامیان صهیونیست به موسسات فلسطینی بعد از آن صورت گرفت که شب گذشته «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این موسسات جز سازمان‌های تروریستی هستند.

این در حالی است که رژیم موقت صهیونیستی اخیراً و در واکنش به هشدارها و شکایت‌های دادگاه‌های حقوقی بین‌المللی نظیر سازمان عفو بین‌الملل در گزارش تجاوزات صهیونیست‌ها به حقوق ملت فلسطین، نام شش نهاد غیردولتی فلسطینی را به صورت یک‌جانبه در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

بسیاری از کشورها و ده‌ها حزب و سازمان مختلف عربی قرار دادن نام شش سازمان غیر دولتی فلسطینی به عنوان سازمان‌های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند که عبارتند از: حزب کارگران تونس، جبهه دموکراتیک مراکش، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، حزب وحدت مردمی دموکراتیک اردن، حزب دموکراتیک اردن و احزابی از موریتانی، لبنان، مصر، کویت و بحرین و ...

این نهادها در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، تروریسم واقعی توسط رژیم صهیونیستی در طول تاریخ به عنوان امتداد باندهای تروریستی و جنایتکار شکل گرفته است که از بدو تأسیس به عنوان یک نهاد اشغالگر به شکل تجاوز به سرزمین، کشتار، اخراج و غصب زمین تجسم یافته است.

«سازمان دموکراسی در جهان عرب» در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «رژیم اشغالگر هیچ دلایلی برای این اقدام خود و حمایت از موضعش ارائه نکرده است؛ به همین خاطر هیچ کشوری در دنیا از این تصمیمش حمایت نمی‌کند».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل سازمان های تروریستی نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت د ر نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته 4 جنایت در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 32 فلسطینی به شهادت رسیدند و 69 نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کرد که شمار شهدای تجاوز ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 34هزار و 388 شهید و شمار زخمی ها نیز به 77هزار و 437 نفر رسید.

 این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر تا کنون به 491 شهید رسیده است.

از ابتدای جنگ علیه غزه کرانه باختری نیز شاهد رویارویی میدانی مقاومت فلسطین در این منطقه با نیروهای اشغالگر است.

شمار اسیران در کرانه باختری به 8480 نفر رسید

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که نیروهای رژیم اشغالگر 20 فلسطینی از جمله یک زن و چند کودک و شماری اسیر سابق را در کرانه باختری بازداشت کردند.

با بازداشت این 20 شهروند فلسطینی، شمارشهروندان فلسطینی که توسط ارتش رژیم اشغالگر در کرانه باختری از 7اکتبر 2023 تا کنون بازداشت شده اند به 8480 نفر رسید.

 

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید