Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد زیویار خواستار همکاری بانکها در کنار سایر دستگاه های اجرایی فعال در زمینه رسیدگی به مشکلات جوانان و تشویق و ترغیب زوج های جوان به فرزند آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  زیویار روز پنجشنبه  در دومین جلسه قرارگاه جمعیت و خانواده استان ، اظهار کرد:  رسیدگی به مسائل و مشکلات مرتبط با جمعیت از مهمترین اقداماتی است که تمامی مسئولین مکلف به عمل به آن هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین نکاتی که امام راحل به آن تاکید داشت موضوع پرورش و تربیت نسل آینده انقلاب بود و همه ما در هر جایگاه و مقامی عهده دار این مسئولیت خطیر و موظف به انجام وظیفه هستیم . 

زیویار تصریح کرد:  تربیت نسل جوان و انتقال ارزشهای انقلاب به این نسل نقش مهمی در افق ترسیم شده برای آینده کشور دارد و پیشرفت، توسعه و پایداری نظام انقلاب اسلامی به این مهم وابسته است . 

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت حضور و نقش نسل جوان در جامعه ، گفت: با توجه به اینکه اکثریت جمعیت جامعه ما را نسل جوان تشکیل می دهد این موضوع می تواند به منزله یک اتفاق مثبت در کشور تلقی شود و لازم است تمامی اقدامات در زمینه تسهیل شرایط برای ازدواج و فرزند آوری این نسل اجرایی شود . 

 زیویار با بیان اینکه جمعیت جوان نقش مهمی در آینده کشور دارد، خاطر نشان  کرد: رشد جمعیت و فرزندآوری مستلزم فراهم سازی شرایط بوده و افزایش سطح رفاه، تامین مسکن و اشتغال در جوامع پیشرفته از راهکارهای مناسب برای رسیدن به این هدف محسوب می شود .

او بیان  کرد: در کشور ما ساز و کارهای مناسبی برای ارائه خدمات به نسل جوان برنامه ریزی و تمهید شده و ضرورت دارد اقدامات در این زمینه با لحاظ رفع موانع و تسهیل گری اجرایی شوند . 

استاندار لرستان   عنوان کرد: بانک ها در کنار سایر دستگاه های اجرایی فعال در زمینه رسیدگی به مشکلات جوانان، نقش مهمی در ایجاد شرایط برای تشویق و ترغیب زوج های جوان به فرزند آوری داشته و لازم است اجرایی کردن برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه با همکاری و همراهی همه نهادهای مرتبط پیگیری شود . 

زیویار گفت : انجام فعالیت های فرهنگی، ارائه خدمات درمانی، مشاوره، تامین تسهیلات و سایر اقداماتی که به رشد جمعیت و فرزند آوری کمک می کند، مطلوب بوده و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی مرتبط در راستای کمک به زوج های جوان این اقدامات را  عملیاتی کنند.

 انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده جوانان جمعیت زیویار زوج های جوان فرزند آوری نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل چمنی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل شیلات اردبیل اظهار کرد: علیرغم اینکه مراحل جذب رشته های جدید سخت تر شده است اما تمام سعی خود را می کنیم تا این رشته را نیز به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با جذب رشته های تخصصی از قبیل پرورش زنبور عسل موافقت های لازم انجام شده وبه منظور درخشش استان اردبیل در حوزه شیلات و در راستای توسعه استان اقدامات جذب این رشته تحصیلی برای این دانشگاه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همکاران توانمندی در حوزه دانش بنیان و پژوهش در عرصه بین‌المللی داریم و در زمینه پرورش جلبک و زالو می توانیم از قابلیت اساتید و از ظرفیت آزمایشگاهی و امکانات پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی استفاده کنیم.

چمنی با بیان اینکه با همکاری مجموعه شیلات استان می توان گام های موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برداشت، تصریح کرد: دغدغه اصلی دانشگاه محقق اردبیلی تعامل با دستگاه های اجرایی است که امیدواریم در آینده شاهد تعامل و همفکری بیشتر دانشگاهیان با مدیران دستگاه های اجرایی باشیم.

وی بیان کرد: این ارتباط هرچه قوی تر باشد به نفع دانشگاه و دستگاه های اجرایی بوده و زمینه های پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.

چمنی تاکید کرد: ظرفیت و توانمندی های دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری داشته و در زمینه های کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و علوم دامی می توان با اداره کل شیلات همکاری کنیم.

کد خبر 6098270

دیگر خبرها

  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح