Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:24:14 GMT

لزوم اقدام جهادی و حل سریع مشکل آب همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۲۴۱

لزوم اقدام جهادی و حل سریع مشکل آب همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق پیرو مطالبات مردمی در پی قطعی آب در همدان، پیش از ظهر امروز به همراه مدیرعامل آبفای استان در بازدید از تصفیه خانه آب شهرک بهشتی همدان با بیان اینکه کمبود بارش باران و کاهش سطح آب در سد، شرایط سختی را از نظر آبی ایجاد کرده است، اظهار داشت: لازم است تا از صبر و حوصله مردم که این شرایط سخت را تحمل می‌کنند قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیازمند همکاری و همراهی مسئولان و مردم با یکدیگر برای رفع این مشکل هستیم، گفت: لازم است تا با اقدامات مسئولان هر چه سریع‌تر چاه‌های اطراف همدان وارد شبکه آب رسانی استان شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه امیدواریم هر چه سریع‌تر آب از سد تالوار وارد استان شود، یادآور شد: تا زمانی که این مهم محقق شود، لازم است تا مسئولان برنامه مشخصی برای قطعی آب ارائه کنند، چرا که قطعی آب در بعضی از مناطق تا ۲۴ ساعت نیز ادامه داشته و نبود اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از قطعی‌ها اضطراری اتفاق می‌افتد و خارج از برنامه ریزی است، مطرح کرد: با وجود تلاش شبانه روزی مسئولان، اما لازم است که مسئولان متولی با مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق توجه جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مشکل اصلی زمانی حل خواهد شد که آب از سد تالوار به استان منتقل شود، اما انجام پروژه‌ای که ۱۸ سال بر روی زمین مانده، در طول ۶ ماه و یکسال، کار سختی است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن آن در استان باشیم.

وی در پایان با تشکر از صبر و همراهی مردم همدان، یادآور شد: پاسخ به این صبر و حوصله مردم توسط مسئولان، اقدام جهادی و حل مشکل آب در اسرع وقت است.

کد خبر 5566493

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا روز خبرنگار هفته دولت اردبیل اربعین 1401 شیوع کرونا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به سامانه بارشی قوی که طی روز‌های آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت : با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای این سامانه و مخاطرات احتمالی ناشی از آن، لازم است همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: به تمامی دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان از جمله شهرداری‌ها، آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و... اعلام شده آماده باشند و اقدامات لازم برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از احتمال وزش باد و تگرگ ناشی از فعالیت این سامانه نیز یاد کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های خدمت رسان از جمله در حوزه برق آمادگی کافی را داشته باشند. با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر، لازم است شهرداری‌ها نیز نسبت به پاکسازی کانال‌ها و جوی‌های آب اقدام کنند.

یگانه از احتمال خسارت به مزارع کشاورزی و باغات نیز خبر داد و از کشاورزان خواست اقدامات لازم را برای جلوگیری از خسارات در مزارع و باغات خود انجام دهند.

وی به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیرضروری در این چند روز خودداری کرده و حتما از توقف و چادر زدن کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند و گفت: به عشایر کوچ‌رو نیز توصیه می‌شود فعلا از جابجایی خودداری کرده و در مکان امن و دور از رودخانه‌ها توقف کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش‌های بهاری معمولا همراه با صاعقه است، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود افراد و خصوصا کشاورزان از قرار گرفتن در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و ورزشکاران نیز از رفتن به ارتفاعات و کوهنودی در این ایام پرهیز کنند.

یگانه درباره احتمال وقوع گرد و غبار خصوصا در نوار مرزی استان طی روز‌های آینده نیز هشدار داد و گفت: لازم است افراد بیمار، کودکان و سالمندان مراقبت بیشتری داشته باشند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی از امروز (۱۰ اردیبهشت) تا شنبه (۱۵ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار داده و بارش‌های نسبتا قوی، وزش باد، کاهش دما، تگرگ و رعد و برق را به همراه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی