Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:02:26 GMT

گلایه ضرغامی از وضعیت ایرلاین ها

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۲۸۶

گلایه ضرغامی از وضعیت ایرلاین ها

وزیر میراث فرهنگی گفت: کشورهای رقیب در منطقه، سرمایه گذاری نجومی در این زمینه انجام می‌دهند اما در کشور ما به علت دیدگاه سنتی دچار عقب ماندگی تاریخی در حوزه زیرساخت‌ها هستیم‌.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در حاشیه هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شوراهای شهر و روستا و شهرداران نقش بسیار مهمی در تحقق ماموریت های اصلی وزارتخانه در زمینه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از حوزه های ماموریتی ما با یکدیگر تقاطع دارند، شورای عالی استان‌ها در خط مقدم ارتباط با مردم هستند.

ضرغامی ادامه داد: در حوزه گردشگری سیاست ها، توانمندی‌ها، انتظارات از شوراهای شهر و روستا مطرح شد؛ اگر تقسیم وظیفه به درستی انجام گیرد مردم شاهد نتایج مثبت آن خواهند بود.

ضرغامی با تاکید بر اینکه گردشگری منبع درآمد پایدار برای شهرداری هاست عنوان کرد: مقداری توجه و سهل‌گیری در دادن مجوزها و تسهیلات و برخی معافیت ها و سرعت بخشیدن به حل مسائل قانونی در دست کار است و ما بر آن سرمایه گذاری می‌کنیم و شاهد نتایج آن خواهیم بود.

وزیر میراث فرهنگی درباره تقویت گردشگری در سراسر دنیا بیان کرد: کشورهای رقیب در منطقه، سرمایه گذاری نجومی در این زمینه انجام می‌دهند اما در کشور ما به علت دیدگاه سنتی دچار عقب ماندگی تاریخی در حوزه زیرساخت‌ها هستیم‌.

وی با اشاره به استقبال گردشگران داخلی از سفر در ایام نوروز گفت: در زیرساخت ها از جمله جاده‌ها، مراکز اقامتی و ایرلاین ها مشکلات مهم ما هستند. وضعیت ایرلاین ها مورد تایید ما نیست چرا که قیمت ها به صورت نامتعادل افزایش پیدا می‌کند و هارمونی سفر رعایت نمی‌شود همچنین با کمبود خطوط هوایی در مناطق مختلف گردشگری مواجه هستیم؛ در این خصوص مستقلا با رییس جمهور جلساتی را برگزار کردم تا مشکلات بر طرف شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد سرمایه گذاری شوراهای شهر و روستا گردشگری وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در شهرستان‌های مختلف استان تعطیل است.
امیر کرم زاده اصفهان افزود: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.
استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت به‌عنوان قطب گردشگری جهان و ایران، بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از میان آنها بیش از هزار و ۸۰۰ اثر ثبت ملی شدند.
هفت اثر از آثار تاریخی اصفهان به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های وزوان، مزدآباد و مون به ثبت جهانی رسیده و کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد