Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید مهدی بهشتی‌مقدم، شهردار محمودآباد نمونه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، گفت: رسانه‌ها رکن اصلی اطلاع‌رسانی هستند و با انعکاس مشکلات و پیگیری آن‌ها نقش بی‌بدیلی در تامین حقوق شهروندی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار محمودآباد نمونه با بیان اینکه خبرنگاران صدای رسای مردم هستند، یادآورشد: بسیاری از خبرنگاران به دلیل ارتباط با مردم و تیزبینی در کارها می‌توانند مشاورانی امین برای مدیران شهری باشند تا کارها با شتاب بیشتری صورت گیرد.

بهشتی اضافه کرد: شوراهایی که نگاه جناحی و سیاسی داشته باشند نمی‌توانند فرصت زیادی را برای خدمت‌رسانی داشته باشند که خوشبختانه اعضای شورای این شهر با نگاه خدمت‌رسانی تعامل بسیار خوبی با شهردار دارند.

وی اظهارکرد: شهر محمودآباد با داشتن ۲۵هزار نفر جمعیت از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و با قرار گرفتن در کنار جاده اصلی و نزدیکی به مرکز استان و نیز آب‌وهوای مطلوب می‌تواند در صورت حمایت از سوی مسئولان ظرفیت‌های خود را شکوفا کند.

بهشتی گفت: متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل این شهر نداشتن سند است و با این وضعیت شهرداری هم مفهومی ندارد و بسیاری از چالش‌های دیگر را موجب می‌شود که باید برای آن تدبیر کرد.

وی توضیح داد: امروز برای تغییر یک پیاده‌رو یا اصلاح معابر شهری باید منتظر تصمیم تهران باشیم در حالی که انتظار داریم این اختیارات به استان تفویض شود تا کارها شتاب گیرد.

بهشتی‌مقدم افزود: شهر محمودآباد نمونه از سه طرف قابلیت توسعه و الحاق به بافت دارد و در صورت تحقق این موضوع می‌توانیم بوستان‌های شهری و فضاهای ورزشی را توسعه دهیم.

شهردار محمودآباد نمونه با بیان اینکه آماده اجرای طرح باغ ویلا هستیم، گفت: با داشتن موقعیت خوب آب‌وهوایی و دشت هموار، این منطقه بهترین مکان برای اجرای طرح باغ‌ویلاست تا از خروج سرمایه و انتقال آن به شمال کشور برای خرید ویلا جلوگیری شود و این طرح می‌تواند ضمن پاسخگویی به نیاز گروهی از شهروندان به ایجاد درآمد پایدار شهری هم کمک کند.

بهشتی اجرای برنامه‌های فرهنگی را از اولویت‌های این شهرداری دانست و تصریح کرد: با برگزاری جشن‌های مذهبی در مناسبت‌ها و توسعه برنامه‌های فرهنگی تلاش کرده‌ایم فضای با نشاطی را در شهر ایجاد کمک کنیم که این کار با استقبال خوب شهروندان محمودآباد مواجه شده است.

وی در پایان از تلاش خبرنگاران در انعکاس فعالیت‌های شهرداری محمودآباد نمونه قدردانی کرد.

46

کد خبر 1663502

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین محمودآباد نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند