Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ذخیره سد اکباتان به اتمام رسیده و فقط تا هفت یا هشت روز دیگر آب دارد.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه در روزهای آینده ۱۰۰۰لیتر در ثانیه را از دست می دهیم، اظهار کرد: تراز سد به حدی پایین آمده که قابلیت استفاده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برداشت از سد اکباتان به نصف رسیده است، تصریح کرد:  با اقداماتی که انجام شده ظرف فردا و شنبه چاه های آق حصار وارد مدار خواهند شد.

نیکداد با اشاره به برق رسانی و لوله گذاری چاه های آب، بیان کرد: همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب شبانه روزی تلاش میکنند و خطوط چاه ها امروز به اتمام خواهد رسید و برق رسانی نیز فردا به پایان می‌رسد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ۱۳۰لیتر در ثانیه آب وارد مدار خواهد شد، گفت: این میزان بخشی از کسری آب همدان را جبران خواهد کرد و با حمایت استاندار و فرماندار همدان از چند روز گذشته چاه هایی از کشاورزان اجاره شده که در حال تجهیز این چاه ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه اصلی آب رسانی از تالوار به صورت شبانه روزی در حال انجام است، در رابطه با قطعی آب به دلیل خرابی فشار شکن ها،یادآور شد:  فشار شکن سد اکباتان با فشار آب کار میکند و به دلیل پایین آمدن تراز آب سد اکباتان فشار شکن تصفیه خانه از مدار خارج شد.

نیکداد درباره برنامه قطعی آب در همدان، بیان کرد: به دنبال این هستیم که برنامه ای برای قطعی اجرا کنیم که بتوانیم به آن پایبند باشیم و خلاف آن عمل نکنیم که به زودی اعلام خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه سهم عظیمی از منبع آبی شهر همدان را از دست می دهیم، گفت: چاه های آق حصار و چاه های اجاره ای بخشی از کسری را جبران می کند بنابراین مردم باید صرفه‌جویی کنند و بپذیرند که خشکسالی باعث شده ورودی سد اکباتان کاهش ۴۰ درصدی پیدا کند.

این مقام مسئول با تاکید بر صرفه‌جویی و تحمل وضعیت موجود، اظهار کرد: شرایطی که وجود دارد برای همه مردم بوده و فقط برای قشر یا منطقه خاصی نیست شاید در برخی مناطق نارسایی بیشتر باشد و دلیل آن این است که آب این مناطق از منابع آبهای سطحی تأمین می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد تالوار آبرساني قطعی آب سد اكباتان استانی اقتصادی سد اکباتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید

حجت الاسلام «محسن کیائی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به اقدام موفقیت آمیز دلاورمردان سپاه پاسداران در انجام عملیات وعده صادق، اظهار کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های عید سعید فطر فرموده بودند: «رژیم منحوس دست به اقدام نابخردانه ای زد و به زودی تنبیه خواهد شد» رزمندگان سپاه پاسداران با اجرای موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق هیمنه پوشالی این رژیم را بهم ریختند.
 
به گفته وی؛ این عملیات بزرگ حس شادی و سروری را در دل همه مظلومان و آزادی خواهان عالم و همه کسانی که عاطفه و احساسی دارند ایجاد کرد.
 
امام جمعه شهر دلند استان گلستان با یادآوری جنایات و ظلم هایی که نیروهای رژیم غاصب در بیش از 7 دهه در سرزمین فلسطین مرتکب شده اند، تصریح کرد: در این مدت طولانی ملت ستمدیده فلسطین از تمامی حقوق اولیه و ذاتی خود محروم و آرامششان سلب شده بود در حالی که همه دنیا و سازمان های بین المللی و حقوق بشری اقدام بازدارنده ای علیه صهیونیست ها انجام نداده و فقط نظاره گر بودند.
 
وی افزود: این روزها مظلومیت مردم فلسطین دو چندان شده است، دنیا دربدری، غربت و بی پناهی و اوج مظلومیت مردم غزه را می بیند و به وظیفه خود عمل نمی کند، رهبر حکیم انقلاب در دیدار با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: «اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی های قدرت های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می کند نشان می دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست و ما معتقدیم به فضل و وعده الهی و دور اندیشی رهبری حکیم انقلاب اسلامی، دنیا در آینده نه چندان دور سرنگونی و محو کامل رژیم نامشروع، خون آشام و کودک کش اسرائیل غاصب را به عینه خواهد دید.
 
به گفته وی؛ ملل و سران کشورهای اسلامی اگر با هم متحد و منسجم شوند و شریان اقتصادی صهیونیست ها را قطع کنند این رژیم قطعا دوام چندانی نخواهد آورد.
 
حجت الاسلام کیائی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق رژیم پلید و کدخدایش آمریکا با قدرت و عظمت دلاورمردان سپاهی مواجه شدند و فهمیدند که اگر دوباره دست به اقدامی بزنند پاسخی محکم تر دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید