Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کانون کشاورزان خبره استان قزوین گفت: علیرغم ظرفیت و توانمندی بالای تشکل های غیر دولتی بسیاری از مدیران هنوز اعتقادی به استفاده از سمن ها و تعاونی ها ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ نشست نمایندگان سمن ها و تشکل های غیر دولتی روز پنجشنبه با حضور لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدرسی مدیر کل اجتماعی استانداری قزوین در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حسین کاکاوند عضو مجمع خبرگان کشاورزی کشور گفت: در قزوین سمن ها و تشکل های مردمی فعالی در عرصه های مختلف داریم که نگاه تخصصی و مهارت لازم را دارند و اگر مدیران از ایده آنها استفاده کنند حتما به نتایج بهتری می رسدند.

کاکاوند تصریح کرد: همزبانی دولت و ملت برای پیشبرد امور الزامی است اما به نظر می رسد بخش دولتی اعتقاد زیادی در استفاده از سمن ها و تشکل های بخش خصوصی ندارد و همچنان باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم.

وی بیان کرد: از نمایندگان درخواست می کنیم به مدیران توصیه کنند تا حمایت از تشکل ها را جدی بگیرند و سمن ها را رها نکنند و به توان آن باور داشته باشند.

نماینده تخصصی مجمع ملی باغداران کشور اظهارداشت: کشاورزان در تامین امنیت غذایی مردم کشور نقش تعیین کننده دارند و اگر مسئولان حرمت و جایگاه کشاورزان را حفظ نکنند بتدریج این بخش تضعیف شده و در دراز مدت آسیب خواهیم دید.

کاکاوند بیان کرد: امروز شاهد مهاجرت جوانان نخبه از کشور هستیم و باید نمایندگان این موضوع را جدی بگیرند و بدانند اگر از کشاورزان با تجربه و شاخص استان حمایت نشود فرزندان آنها نیز وارد این عرصه نشده و بخش کشاورزی تضعیف خواهد شد.

در ادامه ایزدی از انجمن بیماران تالاسمی هم در خصوص مشکل اشتغال افراد تحت پوشش، احمدی از موسسه پویندگان در خصوص معاف شدن سمن ها از پرداخت مالیات، بخشی پور از انجمن معتادان گمنام در خصوص حمایت از تشکل های مردمی برای نتیجه بخش بودن برنامه های کاهش آسیب اجتماعی، خانم جهانگیری ازموسسه همیاران سلامت روان در مورد تسهیل در روند صدور مجوز سمن ها، همکاری مدیران در حمایت از تشکل های غیر دولتی ، حجت الاسلام موسوی نماینده تشکل پوشاک در خصوص تولید پوشاک اسلامی و کمک به بازاریابی محصول تولیدی توسط سمن ها و ربیعی از انجمن دوقلوهای استان در خصوص تامین ساختمانی برای استقرار سمن ها و سپردن کار به تشکلها و پرداخت آسان وام به سمن ها مطالبی بیان کردند.

در ادامه محمد مهدی مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: بیش از 200 تشکل مردمی و سمن در استان قزوین مجوز دارند که برخی از آنها به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

وی افزود: سمن های استان یک ظرفیت ارزشمند محسوب می شوند که با حمایت از آنها امیدواریم در کاهش آسیب های اجتماعی و سایر عرصه ها به دستاوردهای بهتری برسیم

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین کاکاوند سمن های قزوین سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی همراه شد. پس از اتفاقاتی که در قسمت جایگاه هواداران زن پرسپولیسی و جایگاه طرفداران سپاهان رخ داد، مأمورین مجبور شدند تا جایگاه طرفداران سرخ پوش را تغییر دهند.

علاوه بر این، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان با طرح شکایاتی علیه یکدیگر موضع گرفته و هر کدام، دیگری را به انجام رفتارهای ناشایست متهم کردند.

حالا نیز سایت رسمی فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای، از احضار نمایندگان دو باشگاه خبر داده است. در متن این اطلاعیه آمده است:

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه 1403/02/12، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

کد خبر 848924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی