Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@15:04:14 GMT

فولاد خوزستان خواهان جذب شرزود تمیروف است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۶۶۹

یحیی گل محمدی حداقل تا بازی با فولاد تمیروف را می خواهد

در حالی که دقایقی پیش برخی رسانه ها خبر از چراغ سبز یحیی گل محمدی برای مذاکره با شیخ دیاباته دادند، حالا اخباری مبنی بر جدایی تمیروف به گوش می رسد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای جذب شیخ دیاباته باید شرزود تمیروف را از لیستش خارج کند. در همین راستا در فضای مجازی اخباری مبنی بر علاقه باشگاه فولاد خوزستان به جذب شرزود تمیروف شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمیروف پیش از این ذوب آهن و پیکان را نیز مشتری خود می دید که ذوب آهن از خرید این بازیکن منصرف شد.

این در حالیست که یحیی گل محمدی تمیروف را برای بازی با فولاد می خواهد و احتمالا پس از آن به مهاجم ازبک خود اجازه خروج از باشگاه خواهد داد. 

اخبار داغ 

حمایت یحیی گل محمدی از علی کریمی / عکس انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان