Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:12:08 GMT

کاتای تیمی بانوان ایران نشان نقره را به‌نام خود کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۷۱۶

کاتای تیمی بانوان ایران نشان نقره را به‌نام خود کرد

تیم‌ملی کاراته کشورمان در بخش کاتای تیمی بانوان در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال نقره دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه رقابت‌های پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، تیم‌ملی کاراته کشورمان در آخرین روز از رقابت‌های کاراته، توانست در بخش کاتای تیمی بانوان به مدال نقره برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینب‌السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی نمایندگان کاتای تیمی بانوان پس از قرارگیری در جایگاه اول گروه خود به فینال مسابقات راه یافت و در دیدار فینال نیز نتیجه را به تیم مراکش واگذار کرد و به مدال نقره این مسابقات رسید.

نمایندگان کاتا تیمی بانوان کشورمان در دور اول با امتیاز ۲۴.۵۴ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفند و راهی فینال این مسابقات شدند. پس از ایران تیم‌های الجزایر و کامرون به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در فینال این مسابقات نیز تیم بانوان کشورمان نتیجه را به تیم مراکش واگذار کرد تا زینب‌السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی سومین نقره کاراته ایران را به‌نام خودشان ثبت کنند.

کد خبر 597651

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته کاراته قهرمانی آسیا بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مدال نقره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کاتای تیمی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد