Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:10:36 GMT

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۷۳۵

خبرگزاری آریا-26 مرداد ماه، سالگرد بازگشت باشکوه و ظفرمندانه‌ی آزادگان دلاور و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس به آغوش میهن اسلامی را گرامی می‌داریم.
به گزارش خبرگزاری آریا،وزیر اطلاعات طی پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور گرامی داشتند.متن پیام بدین شرح است :
26 مرداد ماه، سالگرد بازگشت باشکوه و ظفرمندانه‌ی آزادگان دلاور و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس به آغوش میهن اسلامی را که مصادف با ایام حزن و اندوه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شده است، گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای گلگون کفن و امام شهیدان (ره) و به شکرانه‌ی این مناسبت خجسته که سند دیگری بر کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باز هم سجده‌ی شکر بجا می‌آوریم و فرصت را مغتنم شمرده، سپاس و تقدیر خود را تقدیم همه‌ی آزادگان سرافراز کشورمان می‌نماییم؛ کسانی که همیشه مدیون آن‌ها هستیم.
این مناسبت بزرگ، یادآور ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادگان عزیز است که به پیروی از سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان و با تحمل رنج‌ها، مشکلات و تحمل شکنجه‌های طاقت فرسای دشمن بعثی مورد حمایت استعمارگران، تا پای جان، پای اعتقادات به حق خود ایستادند و جانانه مقاومت کردند.
همه ما مرهون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف هستیم. به‌ویژه در شرایط حاضر که تمامی کفر و استکبار به مقابله با ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی برخاسته است، رسالت ما بسیار خطیرتر از گذشته می‌باشد و ان‌شاءالله، در امتحان عظیم الهی سربلند باشیم.

سید اسماعیل خطیب

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزادگان ی آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی نود و نهمین سالروز تأسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.
بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.
خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.
اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                            آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                                          مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است