Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: "از خودگذشتگی و ایثار، مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی" از ویژگی‌های برجسته شهید امان‌اللهی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در یادواره جانبار آزاد شهید سردار محمود امان‌اللهی و شهدای شهرستان بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از همه کسانی که برای حفظ و اعتلای نام شهدا تلاش می‌کنند اظهار داشت: حضور در این مراسم پرفیض و نورانی توفیقی برای بنده بوده و امیدواریم خداوند متعال جزو توشه آخرتمان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که در همایش و یادواره‌های شهداء شرکت کرده، بیش از اینکه تأثیری برآن یادواره داشته باشند، از نورانیت جلسه بهره و فیض معنویت خواهند برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شهرستان بیجار همواره در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز بوده و شهدا و ایثارگرانی همچون شهید امان‌اللهی تقدیم انقلاب کرده که جزو افتخارات کشور و بیجاری‌هاست، جانفشانی و ایثارگری این سردار سرافراز ماندگار است.

وی با ذکر اینکه علما، ایثارگران و شهدای بیجار چشم و چراغ استان و به آنان افتخار می‌کنیم، گفت: همه شهدا از جمله شهید امان‌اللهی دنبال شهرت نبود و در راه انقلاب جانش را فدا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه "از خودگذشتگی و ایثار، مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی" از ویژگی‌های برجسته این شهید شاخص و افتخار استان کردستان بود، عنوان کرد: شهید امان‌اللهی با اهدای اعضای خود به چهار نفر دیگر ایثار را کاملاً معنا کرد.

هر قدر به شهدا نزدیک باشیم به همان اندازه از آسیب‌ها در امانیمآیت‌الله اعرافی: حقانیت راه شهدا به دلیل اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی آنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه با الگوگیری از شهدا و ایثارگران، مسئولیت‌پذیر و وظیفه‌شناس باشیم، ابراز داشت: امیدوام همه ما پیروان راستین شهدا باشیم و به دستور حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب ایثارگر و قدردان خون پاک شهدا باشیم.

انتهای پیام/490/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در استان کردستان شهید امان اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند