Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:59:01 GMT

وقتی دو پادشاه در اقلیم پی اس جی نمی‌گنجد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۹۵۰

وقتی دو پادشاه در اقلیم پی اس جی نمی‌گنجد!

همه چیز از دقیقه ۳۸ بازی قبلی پاریس شروع شد؛ امباپه می خواست پنالتی بزند و نیمار به او اجازه نداد تا حواشی پیرامون پی اس جی شدت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اکیپ فرانسه، جلسه‌ای بین کیلیان امباپه و کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن با حضور مدیر ورزشی این باشگاه، لوئیس کامپوس نیز برگزار خواهد شد تا جزئیات حاشیه‌های اخیر این تیم مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز از دقیقه ۳۸ بازی قبلی پاریس شروع شد. امباپه پس از از دست دادن یک پنالتی در اوایل بازی، اصرار داشت که یک پنالتی دیگر بزند، اما نیمار نپذیرفت. گفتگوی کوتاهی بین این دو صورت گرفت و وینگر برزیلی که به وضوح متقاعد شده بود که باید پنالتی را بزند، توپ را خودش به نقطه نقطه برد و دومین گل از پنج گل پی اس جی را به ثمر رساند.

در حال حاضر باور موجود در پاری سن ژرمن این است که امباپه قدرت بیش از حدی دارد و برخی بازیکنان می‌خواهند جلوی او بایستند. حرکات نیمار در طول مسابقه و لایک کردن دو توییت ضد امباپه پس از دیدار اخیر، نشان می‌دهد که ستاره برزیلی با رویکرد جدید تیمش بسیار مخالف است. منابع خبری اعلام کرده‌اند که نیمار می‌خواهد به ستاره فرانسوی بفهماند او بازیکن برتری نیست و قدرتی که او در پاریس دارد بیش از اندازه است.

از سوی دیگر منابع خبری احتمال می‌دهند که خود کیلیان امباپه نیز به طور کامل از وضعیت موجود آگاه است. این روزها ستاره فرانسوی از تیم جدا افتاده و طرد شده است. او پس از قرارداد جدیدی که با پی اس جی امضا کرد، در رختکن به عنوان رئیس بزرگ شناخته می‌شود و فاصله‌ای با سایر بازیکنان دارد که بر روی اعمال آن‌ها نیز اثر گذاشته است. بسیاری از بازیکنان تیم عصبی هستند و امباپه نیز به خوبی از این موضوع خبر دارد.

احتمالاً در مدت باقیمانده تا پایان پنجره تابستانی، باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال حذف نیمار خواهد بود. نه تنها امباپه پیش از این به صورت مخفی به سران باشگاه اعلام کرده که نیمار باید جدا شود، بلکه با توجه به درگیری‌های اخیر، مدیران تیم متمول فرانسوی متقاعد شده اند که دو باشگاه در یک اقلیم نمی گنجد!

کد خبر 597660

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پی اس جی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پاریس سنت ژرمن پاریس سن ژرمن نیمار امباپه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!