Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریاد شیران می پرسد مگر علی کریمی خلاف شرع اسلام صحبتی کرده که پس از صحبت هایش به او توهین شده است؟

نادر فریاد شیران به صحبت های یک روحانی درخصوص علی کریمی و همینطور حواشی پیش آمده پس از آن واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، نادر فریاد شیران در پیامی که درخصوص علی کریمی منتشر کرده، گفت:

واعظی که بر منبر و جایگاه اولیا الله نشسته و با بی ادبی تمام به علی کریمی فحاشی و بی حرمتی می‌کند و حتی فوتبالیست افتخار آفرین ایران اسلامی را الدنگ خطاب می‌کند، خود زمینه پاسخ دادن را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر علی کریمی مسلمان و شیعه نیست؟ مگر علی کریمی خلاف شرع مقدس اسلام چیزی گفته است؟ ایشان به عنوان یک شهروند دلسوز و چهره ورزشی محبوب پیشنهاد داده بخشی از این نذورات را به بیماران نیازمند کمک کنند. مگر به کسی امر کرده و یا در مقامی است که دستور بدهد و یا این کار را اجبار کند؟

علی کریمی چنین جایگاهی رو ندارد تا حکم بدهد و ایشان پیشنهاد داده این کار را کنند. شما که قبول ندارید، قبول نکنید و همان کاری که دوست دارید و یا صلاح می دانید انجام دهید. کجای این حرف خلاف قوانین شرعی دین مبین اسلام هست؟!

به نظر من علی کریمی خیلی محترمانه جواب این روحانی هتاک را داده است. خطاب به علی کریمی می گویم، علی کریمی عزیز، مردم ایران شما را دوست میدارند. هنوز فراموش نکردند و نکردیم در دوران تعطیلی مدارس به دلیل ویروس کرونا و در زمانی که دانش آموزان عزیز ایران باید بصورت مجازی آموزش می دیدند، علی کریمی در یک اقدام خداپسندانه هزار عدد تبلت برای دانش آموزان سیستانی و بلوچ خریداری کرد و یک مدرسه در همان منطقه برای بچه های محروم آن دیار عزیز ساخت.

و یا پرداخت تمام هزینه های درمانی زنده یاد بابک معصومی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران را ما فوتبالیست ها و مردم شریف ایران فراموش نکردیم. این کار ارزشمند و کارهای حمایتی شما از دردمندان جامعه و مردی که نیاز به کمک دارند. هنوز یادمان نرفته حمایت های شما از مرتضی مهرزاد، جوان بلند قامتی که آرزوی دیدن علی کریمی را از نزدیک داشت و با حمایت های علی کریمی، چنان اعتماد به نفس پیدا کرد که قهرمان والیبال نشسته پارالمپیک و نماد ورزشکاران معلول جهان شد.

حال چگونه میشود باور کرد این همه هجمه و ناسزا را؟ آقایان حرمت نگه دارید لطفاً شما معلمان جامعه هستید.

اخبار داغ 

حمایت یحیی گل محمدی از علی کریمی / عکس انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم