Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان هاشمی بعدازظهر پنج شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی گلستان، اظهارکرد: محور حرکت ما در شهرستان، فرمایشات رهبری، شعار سال و سند توسعه و پیشرفتی است که توسط استاندار محترم ابلاغ شده است.

فرماندار آق قلا افزود: خدمات خوبی در یکسال فعالیت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در آق‌قلا انجام شده و در هفته دولت شاهد افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی با ۲۸۸ میلیارد تومان و شروع عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۱۲ طرح تولیدی و اقتصادی هم با سرمایه‌گذاری ۱۱۳ میلیارد تومان با ۲۰۱ نفر اشتغالزایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری آق‌قلا و انبارالوم ۶۷۰ واحد و در روستاها ۸۱۵ واحد مسکونی در حال ساخت است.

فرماندار آق قلا اضافه کرد: در سفر دولت به گلستان ۸۴۹ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان اعتبار برای ۵۰ پروژه عمرانی و ۹۶۵ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان هم در قالب تسهیلات مصوب شد.

وی بیان کرد: افتتاح مرکز جامع تشخیص بیماری‌های اسب، نیروگاه ۸.۴ مگاواتی در شهرک صنعتی اترک و تحویل ۶۰ واحد مسکونی از پروژه‌های مهم این شهرستان است.

کد خبر 5566551

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا هفته دولت فرمانداری آق قلا گرگان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اردبیل روز خبرنگار هفته دولت اربعین 1401 شیوع کرونا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح و تحویل مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری 33863 واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح شد که از این تعداد، 2105 واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال 1401، طی دو سال تعداد 6000 واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می شود.سال گذشته 1900 واحد مسکن مددجویی و امروز 2105 واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شد،گفت: تلاش می شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین 100 تا 150 میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، 50 میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد