Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:40:29 GMT

توضیحات سخنگوی آبفا در خصوص وضعیت آب دیشموک

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۶۱۰۳

توضیحات سخنگوی آبفا در خصوص وضعیت آب دیشموک

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علی محمد غریبی؛ مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد پیرامون انتشار اخباری در خصوص آب شرب شهر دیشموک گفت: مشکل آب شرب شهر دیشموک با حفر یک حلقه چاه در منطقه فارتق و همچنین اصلاح و توسعه بخشی از خط انتقال و شبکه توزیع و با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد در سال ۱۴۰۰ انجام، افتتاح و در مدار بهره برداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریبی اظهار داشت: علیرغم ادعای مطرح شده آب چاه مورد نظر در مدار بوده و با همان دبی اولیه پایدار می باشد. 

غریبی تصریح کرد: در هفته قبل با وقوع سیل در منطقه مورد نظر و نوسان برق، بدلیل سوختگی پمپ با ناپایداری آب در این منطقه روبرو شدیم که با وجود مشکلات ناشی از بارش باران و وقوع سیل و صعب العبور و دوردست بودن از مرکز، یک دستگاه الکترو پمپ جدید خریداری و در کمترین زمان به شهر دیشموک منتقل و با تلاش و زحمات طاقت فرسا در جریان بارش باران و سیل نصب شد.

سخنگوی شرکت آبفا استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی همیشگی اصحاب رسانه، پایگاه های تحلیلی-خبری و خبرگزاری ها، بویژه خبرگزاری فارس در استان و اعلام آمادگی برای حضور رسانه ها و کارشناسان در محل چاه مورد نظر گفت: انتظار ما اطلاع رسانی واقع بینانه است و در این برهه حساس نباید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به سادگی و با اظهار نظرهای غیر تخصصی و نشر غیر واقعی زیر سئوال رفته و مردم را ناامید از کارآمدی دستگاه هایی که در مجموع شاکله خدمات نظام هستند و هیچ گاه در ارائه خدمات دقت و کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس آب دیشموک چاه فارتق آبفا غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران

سخنگوی صنعت آب با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور گفت: در تعطیلات پیش رو، مردم از نزدیک شدن و اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح اغلب استان‌های کشور از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت تا جمعه 14 اردیبهشت، احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد. 

وی افزود: براین اساس، ضروری است از حضور و فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور اجتناب شود.

سخنگوی صنعت آب کشور بیان داشت: مناطق تحت پوشش سامانه بارشی موضوع هشدارهای هواشناسی اخیر به‌طور عمده عبارتند از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی است. 

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال فعالیت سامانه در استان‌های همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و قم نیز وجود دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاره، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قاسم‌زاده تأکید کرد: با توجه به تقارن ایام بارشی با تعطیلات پیش‌رو و احتمال مسافرت هموطنان عزیز در سطح کشور، لذا توجه ویژه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و رصد وضعیت بارشی مقصد سفرها و اجتناب از ورود به بستر و حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)