Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:05:50 GMT

توقیف ۱۰ خودرو شوتی در دیلم/کشف ۲۰ میلیارد کالا قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۶۴۴۹

توقیف ۱۰ خودرو شوتی در دیلم/کشف ۲۰ میلیارد کالا قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حمل و جابه‌جایی کالا خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی مورد پیگیرد قرار می‌گیرد، و کالاهای فاقد اسناد و تعرفه گمرکی قاچاق محسوب می‌شود که ضمن ضبط کالاهای قاچاق خودرو توقیف می‌شوند و اشخاص متخلف تحت پیگیرد قضایی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات مشترک حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی 10 دستگاه خودروی شوتی مشکوک برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی، آرایشی، آشپزخانه، لاستیک خودرو، قطعات و لوازم جانبی خودرو را کشف کردند.

سردار سوسنی بیان داشت: در این زمینه 10 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند گفت و کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 310 میلیارد تومان کالا قاچاق در 4 ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: کشف این میزان قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 142 درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در 4 ماه نخست سال جاری افزون بر 3 هزار و 750 خودرو سواری تحت عنوان شوتی حامل کالا قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر توقیف شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر پلیس قاچاق شوتی دیلم انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

بیشتر بخوانید: ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در آبادان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229013 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان