Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با برگزاری بازی‌های هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگر در حق تیم استقلال ظلم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتقاد از تصمیمات دوگانه سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگر در هفته دوم اظهار داشت: صرفاً به دنبال برقراری عدالت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین بحث ما این است که برخوردها باید یکسان باشد تا عدالت رقم بخورد. وقتی که عدالت رقم نمی‌خورد، سلامت لیگ زیر سؤال می‌رود. اینکه هفته اول بازی‌ها بدون تماشاگر بود، یک اتفاق بد شمرده می‌شود و هشت تیم از این بابت ضرر کردند.

وی افزود: درست است که یکسری از ورزشگاه‌ها زیرساخت لازم را نداشتند ولی باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر که زیرساخت لازم را داشتند چرا باید پاسوز دیگران شوند؟ اصلی‌ترین رکن برگزاری یک مسابقه، حضور تماشاگران است. وقتی بدون رأی انضباطی باشگاهی را از داشتن تماشاگرانش محروم می‌کنیم، عدالت را زیر پا گذاشته‌ و به تماشاگران و آن تیم ظلم کرده‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی زیرساخت لازم را داشت ولی گفتند که باید بازی بدون تماشاگر باشد. سؤال ما این است که از هفته قبل تا الان چه اتفاقی رخ داده که بازی هفته دوم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر است؟ این جا حق ما ضایع شده و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. درخواست ما این است که سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار کند و صورت جلسه در ادامه تنظیم شود تا در هفته اول دور برگشت هم بازی‌ها بدون تماشاگر باشد و عدالت رعایت شود. این درخواست ما است و امیدوارم زودتر سازمان لیگ راهکار خود را معرفی کند. تا جایی که بنده می‌دانم گیت‌های ورزشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد و گل‌گهر درست بوده و در حق این تیم‌ها هم علاوه بر استقلال ظلم شده است.

اعلام ترکیب استقلال برای رویارویی با ملوان/ بازگشت حردانی و حضور محبی در جمع نفرات اصلیاعتراض ساپینتو به کیفیت چمن ورزشگاه و اعلام ترکیب ملوان + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال سعید فتاحی استقلال سعید فتاحی حضور تماشاگر باشگاه استقلال سازمان لیگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است