Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر افزایش تعاملات با کشورهای همسایه و منطقه موجب افزایش ترانزیت در منطقه و خراسان رضوی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری با بیان این مطلب اظهار داشت: خراسان رضوی با داشتن 834 کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان و افغانستان، پنج گمرک و دو بازارچه مرزی، استطاعت زیادی برای افزایش ترانزیت منطقه‌ای و رشد درآمد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری در ملاقات رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با قدردانی از اقدامات زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در مورد تهیه نقشه راه حمل و نقل کشور و نوسازی ناوگان حمل و نقل در بخش‌های مختلف گفت: ترمیم راه‌های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی خراسان رضوی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

 وی به وضعیت کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و لزوم نوسازی ناوگان مسافری و باری استان، اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات راه‌های استان نقاط حادثه‌خیز متعدد است که جان مسافران و زائران را به خطر می‌اندازد و ضروری است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی: 1954 قطعه زمین برای مسکن ملی "جغتای" تامین شدمعاون استاندار خراسان رضوی: سامانه برق اضطراری بیمارستان‌های مشهد نگران کننده استاستاندار خراسان رضوی بانک‌ها را ملزم به تسریع در پرداخت ودیعه مسکن کرد

نظری راه‌های روستایی استان را از نظر کمی و کیفی نیازمند توجه و عنایت ویژه  دانست و از وزارت راه و شهرسازی خواست تا در این زمینه استان را در تامین امکانات و اعتبارات لازم حمایت کند.

در این نشست که صبح امروز در دفتر استاندار خراسان رضوی انجام شد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به منظور معرفی مدیرکل جدید این سازمان به مشهد سفر کرده با تشکر از مدیریت ارشد استان در خصوص توجه به وظایف این سازمان و موافقت با انتصاب مدیرکل جدید گفت: 208 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد که 113 هزار کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای ساخت هفت هزار کیلومتر راه روستایی انجام شده و تلاش می‌کنیم تا خراسان رضوی با توجه به گستردگی و ضرورت‌های راه روستایی در این زمینه بطور کامل بهره مند شود.

امانی با تشکر از ابراهیم نصری، مدیرکل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بر افزایش فعالیت استانی توسط جعفر شهامت مدیرکل جدید تاکید کرد.

شهامت پیش از این به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی فعالیت می‌کرد که با بازنشسته شدن نصری جایگزین وی شد.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران، راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی