Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: در بازدید بدون برنامه ریزی رییس جمهوری از کارخانه کاسپین ظرف دو ماه مشکل مرتفع شد.

به گزارش ایران اکونومیست محسن منصوری همراه با حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان از مجتمع گردشگری در شهر تهران بازدید کرد.

در ادامه نیز استاندار تهران با حضور در واحد تولیدی ماهی های زینتی در بخش احمد آباد مستوفی از بخش های مختلف این واحد بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در جلسه بررسی مشکلات این واحد تولیدی دستورهای لازم جهت رفع مشکلات در زمینه بانک، آب منطقه ای و اختلافات با شهرداری را صادر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سفرهای ریاست جمهوری تشریفاتی نیست، اظهارکرد: در سفر رئیس جمهوری به ملارد برنامه ای برای بازدید از کارخانه کاسپین نداشتیم، اما موضوع مشکلات این کارخانه که با سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده و به سبب بدهی ۱۰۰ میلیاردی عملاً فعالیتش متوقف شده بود، میان بنده و فرماندار ملارد مطرح شد.

استاندار تهران افزود: رئیس‌جمهوری متوجه این موضوع شد و گفت که حتماً بازدید از کارخانه داشته باشیم، با اینکه برنامه ریزی وجود نداشت اما به بازدید از این کارخانه رفتیم و رئیس جمهوری دستور داد که ظرف یک ماه تسهیلات مورد نیاز این واحد تولیدی تامین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، منصوری سپس گفت: در کمتر از دوماه ۲۵۰ میلیارد تومان وام به این کارخانه پرداخت شد که بخشی از آن به عنوان بدهی بانک و بخش به عنوان سرمایه در گردش مورد استفاده قرار گرفت که در فاز اول تا ۸۰۰ نفر ظرفیت اشتغال دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: استانداری تهران ، سفر استانی رئیسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانداری تهران سفر استانی رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند