Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۲۸۵ پروژه نیمه‌تمام بهداشت و درمان در کشور وجود دارد که تکمیل ۲۰۰۰ مورد تا پایان امسال هدف‌گذاری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بهروز رحیمی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه که امروز در دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: ️هم اکنون 5285 پروژه نیمه‌تمام با 12 میلیون مترمربع در کشور وجود دارد که از این تعداد 2000 پروژه در اولویت امسال هستند و مقام عالی وزارت دستور ویژه مبنی بر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام در کشور را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تعداد 50 پروژه از پروژهای اولویت‌دار کل کشور، مربوط به استان کرمانشاه است و امید داریم مشکلات این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر برطرف شود.

رحیمی گفت:️ خوشبختانه در کرمانشاه وضعیت مدیریت پروژه‌ها توسط رئیس و معاون توسعه این دانشگاه، به خوبی پیش می‌رود و شاهد وجود پروژه‌های زنده در کرمانشاه هستیم که مدام در حال پی‌گیری هستند.

وی افزود: اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود و ظرفیت خوبی برای مداوای بیماران دارد.

رحیمی بیان کرد: مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) که یک ابر پروژه است، 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا پایان سال افتتاح می‌شود.

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان رازی کوهدشت به‌روایت تصاویررئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر: بیمارستان تنگستان استاندارد لازم درمانی را نداردتصادف جاده‌ای در اندیکا 10 نفر را روانه بیمارستان کرد

وی گفت: بیمارستان روانسر نیز یکی از بیمارستان‌هایی است که 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، این بیمارستان 64 تخته است و نیاز به تکمیل مراحل بالاتر دارد.

رحیمی گفت: وضعیت بهسازی بیمارستان‌های کنگاور ، صحنه و هرسین مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای بهسازی آنها گرفته شد.

وی افزود: ️نیروی انسانی در دانشگاه کرمانشاه وضعیت مناسبی دارد، اما لازم است که توزیع نیرو در این استان انجام شود و بعضی نقاط استان به لحاظ نیروی انسانی نیاز به توجه بیشتری است.

رحیمی بیان کرد: ️ما هر ماه با رئیس و معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جلسات مستقیم و حضوری داریم و پیگیری مشکلات این دانشگاه همواره مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد