Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از شروع دیدار استقلال و ملوان، حواشی خاصی وجود داشت.

پیش از شروع مسابقه مدیرعامل باشگاه ملوان با سرپرست استقلال بر سر حضور تعدادی تماشاگر در ورزشگاه تختی انزلی بگو مگو کردند.

به گزارش طرفداری، در مسابقه استقلال مقابل ملوان بندرانزلی  ذخیره‌های استقلال به این ترتیب است: محمد حسین مرادمند، پیمان بابایی، رضا میرزایی، مهدی قایدی، آرمان رمضانی، سیدابوالفضل جلالی، محمد حسین زواری، آرش رضاوند و علیرضا رضایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از شروع مسابقه بیژن طاهری سرپرست استقلال به مسئول برگزاری مسابقه گفت:

با توجه به حضور تماشاگر در ورزشگاه ما بازی نمی‌کنیم!

سپس  پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی خطاب به طاهری گفت:

بروید بازی کنید این حرف‌ها چیست؟! اگر یک کلام حرف از این تماشاگران شنیدید! من کنارشان می‌نشینم و هیچ حرفی نخواهند زد. اصلا می‌دانید مشکل ما چیست ؟ اینکه ورزشگاه نداریم وگرنه اکنون باید ورزشگاه پر از تماشاگر باشد! چرا اصلا بازی بی‌تماشاگر شده است؟! طاهری هم در پاسخ گفت من که نگفتم بازی بی‌تماشاگر باشد.

* ساپینتو در دقیقه 6 مسابقه  با بازیکن ملوان درگیر شد و داور به او تذکر داد.

* سرمربی استقلال به دلیل اینکه تی شرت سفید پوشیده که شباهت به پیراهن بازیکنان ملوان دارد مجبور به پوشیدن کاور سبز شد.

اخبار داغ 

مهدی تارتار: جذب تمیروف؟ خط حمله مان تکمیل است! انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رای صادره کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص نمودن محل میزبانی‌های تیم آبی پوشان جنوب در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی ام، سی و دوم و سی و سوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-شاهین بندرعامری بجای چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در روز پنج شنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-خیبر خرم آباد هفته سی و دوم روز شنبه ۵ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-مس شهربابک هفته سی و سوم روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!