Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل جاده ای هرمزگان با همکاری «آکادمی آگه»، جهاد دانشگاهی، شرکت نگین ترابر ایران خلیج فارس، پارک علم و فناوری هرمزگان، به معرفی نخستین گردهمایی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک تحت عنوان «اولین دوره تخصصی تربیت متصدی حمل و نقل جاده ای» پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه نشست، مزایای اجرای این طرح در صنعت حمل و نقل هرمزگان و نقش آموزش در مدرن سازی این صنعت و مشاغل پیرامون آن تشریح شد.

بهروز گلپاگن، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای کالا بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت:« آموزش بهترین روش برای سرمایه گذاری در رابطه با کار است. در این راه هر هزینه ای هم صورت بگیرد، هیچ اشکالی ندارد». وی خاطر نشان کرد:«این صنعت در زمینه آموزش نبایستی از سایر حوزه عقب بماند زیرا مطالعه و سواد و داشتن دیدگاه علمی به هر تخصصی در موفقیت هر انسانی نقش بسزایی دارد».

بهروز گلپاگن تصریح کرد:« آموزش همواره به عنوان وسیله ایی کارآمد، مطمئن در جهت بهبود کیفیت ها است و یک وظیفه اساسی در سازمان ها و یک فرآیند مداوم است و موقت و تمام شدنی نیست».

در پایان نشست «حسن رحیمی»، مدیر عامل شهرک حمل و نقل بندرعباس، «رضا شاکر» عضو عضو هیئت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس، «هادی جوادی»، نائب رئیس انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس به صحبت پرداختند.

48

کد خبر 1663574

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان حمل و نقل جاده ای انجمن صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد