Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@21:27:46 GMT

سباستین کل: دلیلی برای فروش توماس مونیه نمی بینیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۶۸۸۱

دورتموند تمایلی به فروش توماس مونیه ندارد.

توماس مونیه، دفاع راست 30 ساله بلژیکی دورتموند در این تابستان به تیم دیگری نخواهد رفت.

طرفداری | در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر پیشنهاد شدن توماس مونیه به باشگاه هایی چون منچستریونایتد و بارسلونا منتشر شد اما هرگز این باشگاه ها پیشنهادی رسمی برای جذب این بازیکن باتجربه ارائه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس مونیه تا تابستان 2024 با دورتموند قرارداد دارد و زنبورها تمایلی به فروش او ندارد. به گزارش فابریتزیو رومانو، سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند در این مورد گفت:

در حال حاضر دلیلی برای فروش توماس مونیه نمی بینیم. چنین چیزی در برنامه های ما نیست.

اخبار داغ 

مهدی تارتار: جذب تمیروف؟ خط حمله مان تکمیل است! انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس مونیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • اولین کسی که بایرن را رد نکرد: برادرزاده پدرخوانده!‏
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد