Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:04:26 GMT

شکست استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۷۰۲۳

شکست استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست

به گزارش ایرنا؛ تیم‎های ملوان و استقلال امروز(پنجشنبه) در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه تختی انزلی روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

آبی‌پوشان تهرانی که در گام نخست به سپاهان باختند تا رکورد شکست ناپذیری‌شان پس از یک فصل شکسته شود، در انزلی هدفی جز پیروزی و سه امتیاز کامل ندارند تا نشان دهند در لیگ بیست‎‌ودم نیز نیز به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‎‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان گرچه در هفته اول همچون استقلال بازنده از زمین خارج شد اما شاگردان مازیار زارع به خوبی می‌دانند یک نتیجه مطلوب مقابل آبی‌پوشان تهرانی می‌تواند آنها را به ادامه لیگی که به طور حتم برایشان با فراز نشیب‌های فراوان همراه خواهد بود، بیمه کند.

استقلال و ملوان تاریخ لیگ برتر ۲۸ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ماحصل آن ۱۴ برد برای تیم پایتخت نشین، چهار پیروزی برای انزلی‌چی‌ها و ۱۰ تساوی بوده است.

این دو تیم بعد از سقوط ملوان در لیگ پانزدهم دیگر در این مسابقات مقابل یکدیگر صف آرایی نکرده اند و باید دید پس از ۶ فصل غیبت، جدال این ۲ تیم به چه نتیجه‌ای منتج خواهد شد.

استقلال در بازی رفت لیگ پانزدهم با ۲ گل امید ابراهیمی از سد ملوان گذشت اما در بازی برگشت به میزبانی نماینده استان گیلان تساوی ۲ بر ۲ حکمفرما شد. در آن دیدار جابر انصاری و محسن کریمی برای استقلال گلزنی کردند و در سوی دیگر سید جلال رافخایی زننده هر ۲ گل قوهای سپید بود.

آبی پوشان تهرانی در انزلی همیشه با چالش‌های جدی مواجه بوده اند. آنها در پنج رویارویی اخیر با ملوان در خانه اش و در لیگ برتر بردی را نداشته اند و ۲ مساوی و سه باخت عایدشان شده است.

 آخرین پیروزی تیم پایتخت نشین در ورزشگاه تختی و در لیگ برتر به ۱۱ سال و هشت ماه و ۲۰ روز قبل یا به بیانی دیگر به ۴۲۸۱ روز پیش برمی گردد. جایی که آنها با تک گل حنیف عمران زاده بر حریف ۱۰ نفره خود غلبه کردند. باید دید این طلسم در هفته دوم لیگ بیست و دوم شکسته خواهد شد یا خیر.

قضاوت این مسابقه را «سیدرضا مهدوی» با کمک‌های «امیررضا آشور ماهانی» و «احد سلطانی» بر عهده دارد.

در دقیقه ۸: ارسال مهدی‌پور بر روی دروازه به کوین یامگا رسید که این بازیکن با ضربه سر توپ را به سجاد شهباززاده رساند اما ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه، با برخورد به سعید کریمی مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۲: محمد صادق بارانی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به خارج رفت.

دقیق ۱۶:پاس سجادشهباززاده در عمق به کوین یامگا رسید و شوت این بازیکن از زاویه بسته توسط  رضا حیدری مهار شد.


 دقیقه ۲۷: پرتاب اوت ملوان به صادق بارانی رسید و این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های پایه‌ای استقلال را در کارنامه‌اش دارد با پاس رو به عقب توپ را به سجاد بازگیر رساند و ضربه فنی و محکم این بازیکن دور از دستان حسینی به گل اول قوهای سفید تبدیل شد.

دقیقه ۳۷: استقلال این فرصت را داشت گل تساوی را به ثمر رساند اما ضربه سر محمد محبی توسط رضا حیدری برگشت داده شد.

در ادامه دقایق بازی در نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان یک گل به اتمام رسید.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی

ترکیب ملوان:

رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج‌پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی

برچسب‌ها سجاد شهباززاده باشگاه استقلال سید حسین حسینی محمد محبی کوین یامگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجاد شهباززاده باشگاه استقلال سید حسین حسینی سجاد شهباززاده باشگاه استقلال سید حسین حسینی محمد محبی کوین یامگا کوین یامگا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر