Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل جنبش حزب‌ الله لبنان در سخنانی گفت که مقاومت ملت‌های منطقه را بیدار کرد تا رهبری دیگران را بر خود نپذیرند.

به گزارش پنج‌شنبه ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار توییتی نوشت: مترسک ارتش شکست‌ناپذیر با جهاد نیروهای مقاومت به زیر کشیده شده و طرح‌های سلطه‌گری آمریکا در پی جانفشانی‌ها و پایداری با شکست مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاومت ملت‌های منطقه را بیدار کرد تا دیگر رهبری دیگران بر خود را نپذیرند.

مقاومت لبنان خرداد ماه گذشته، چهلمین سالگرد تشکیل جنبش حزب الله را جشن گرفت و برنامه های گرامیداشت این مناسبت را با عنوان «چهل بهار» برگزار کرد.

اسراییل که از زمان تاسیس توانسته بود با برخی اقدامات نظامی و در سایه حمایت های غرب به خصوص آمریکا و انگلیس سیطره خود را بر منطقه گسترش دهد به دنبال شکل گیری حزب الله در لبنان و درگیری هایی چون ۲۰۰۶ مجبور به قبول شکست شد و از آن زمان به بعد ورق به نفع گروه های مقاومت در منطقه و به خصوص لبنان و فلسطین برگشت.

جنبش جهاد اسلامی نیز دو هفته قبل به دنبال دستگیری یکی از اعضای آن به نام بسان السعدی وارد درگیری با این رژیم شد و به دنبال شلیک یک هزار موشک به اهداف رژیم صهیونیستی آن را مجبور به قبول شکست و شرایط آتش بس کرد. 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لبنان ، شیخ نعیم قاسم ، ایالات متحده آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لبنان شیخ نعیم قاسم ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدوربیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه موضع‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه خود تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای پایدار و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه در شهرک‌های کفرکلا و کفرشوبا، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه بیست‌وهفتم آوریل ۲۰۲۴ حمله‌ای ترکیبی را به وسیله پهپادهای انتحاری و موشک‌های هدایت‌شونده علیه مقر فرماندهی نظامی شهرک المناره و موضع‌گیری نیروهای گردان ۵۱ تیپ گولانی به انجام رساندند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز شنبه بیست‌وهفتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در حدفاصل شهرک‌های «یاطر» و «صربین» ۱۱ غیرنظامی لبنانی زخمی شده‌اند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «حولا» و «القوزح» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

کد خبر 6090412

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند