Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:14:43 GMT

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۷۲۷۳

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی عصر امروز در صحن علنی شورا با اشاره به این‌که در بودجه شهرداری یزد سعی شده که توسعه متوازن شهر و عدالت به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: یکی از موضوع‌های بسیار مهمی که در شهر‌ها به چشم می‌خورد و البته پدیده مناسبی نیست، نبود توازن در توسعه است.

وی با بیان این‌که بعضی از نقاط شهر‌ها توسعه بسیار خوبی داشتند افزود:‌ متاسفانه در بعضی نقاط شهرها امکانات مناسبی برای شهروندان وجود ندارد یا اینکه امکانات کمتری نسبت به مناطق توسعه یافته دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر یزد  با تاکید به این‌که  مدیریت شهری وظیفه دارد تناسب را در تمام بخش‌های شهر ایجاد کند خاطرنشان کرد:‌ توسعه شهری باید به گونه‌ای باشد که مردم در هر بخش از شهر دسترسی به امکانات کامل و مورد نیاز خود را داشته باشند و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

عزیزالله سیفی با اشاره به این که توجه به ضرورت توسعه مناطق کم‌برخوردار، از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد توجه به توسعه متوازن و ایجاد عدالت در بودجه شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت تا به این مهم دست یابیم تصریح کرد: در نخستین اقدام تلاش کردیم که بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را با نگاه ویژه به مناطق کمتربرخوردار بررسی کنیم و شهرداری یزد نیز این موضوع را به خوبی در بودجه خود قرار داد.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های عمرانی در محله‌های کم‌برخوردار،خاطرنشان کرد:‌ نگاه به نقاط کم‌برخوردار شهر و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق به صورت ویژه در بودجه سال آینده شهرداری یزد نیز لحاظ خواهد شد تا معضلات و کمبود‌های این مناطق رفع و توازن ارائه خدمات نیز رعایت شود.

انتهای پیام/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه متوازن شورای شهر یزد خبرهای یزد مدیریت شهری کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

آزاد حکمت، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در گفت‌وگو با رسانه های استان با عنوان این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت‌نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان بیان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجهی تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعا با حرکت در این مسیر شاهد ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجاییکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می‌رود اضافه کرد: اینترنت خانگی ADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجهی در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران