Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر برابر سپاهان دو بر صفر بازنده شده بود، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی مهمان ملوان بود ک این بازی با برتری ۳ بر یک آبی ها به پایان رسید. سجاد بازگیر (۲۷) برای ملوان گل زد. عارف غلامی(۵۸)، مهدی قایدی(۸۰) و مهدی مهدی پور(۹۷ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری(۷۲ آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی(۸۰ پیمان بابایی)، کوین یامگا(۸۰ آرمان رمضانی)، سجاد شهباززاده(۶۵ مهدی قایدی) و جعفر سلمانی(۴۶ ابوالفضل جلالی) به میدان رفت.

ترکیب ابتدایی استقلال در دیدار برابر ملوان

آبی‌ها نسبت به بازی اول محمد محبی و مهدی قایدی را به همراه داشتند که با تشخیص ساپینتو فقط محبی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت. روند برای آبی‌ها خوب پیش رفت و این تیم در همان دقایق ابتدایی می‌توانست دروازه ملوان را باز کند اما سجاد شهباززاده در دقیقه ۸ نتوانست دروازه را باز کند.

استقلالی‌ها در چند موقعیت دیگر هم می‌توانستند دروازه ملوان را باز کنند اما حیدری دروازه بان حریف اجازه این کار را به آنها نداد. در مقابل اما سیدحسین حسینی که فصل گذشته رکورد بیشترین حفظ دروازه را در اختیار داشت خیلی زود مغلوب حریف شد.

در دقیقه ۲۷ ملوان که چندین موقعیت را روی دروازه حریف پی ریزی کرده بود توسط سجاد بازگیر دروازه استقلال را باز کرد. در این صحنه مدافعان استقلال جاگیری مناسبی نداشتند تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه آبی‌ها را باز کند.

ملوان بعد از این گل بازهم می‌توانست دروازه مهمان تهرانی خود را باز کند اما مهاجم این تیم تعلل کرد تا کار در دقایق باقی مانده نیمه اول با همان برتری یک بر صفر ملوان دنبال شود و در نهایت نیمه اول با شکست آبی پوشان همراه شود.

نیمه دوم برای استقلال با شرایطی متفاوت آغاز شد و این تیم با به میدان فرستادن جلالی به جای سلمانی سعی در نفوذ به قلب خط دفاعی حریف را داشت و بعد از چند حمله نصف و نیمه به خواسته اش رسید. در دقیقه ۵۵ حرکت جلالی و ارسال او برای یامگا یک موقعیت عالی را برای باز کردن دروازه ایجاد کرد اما تعلل یامگا باعث شد این موقعیت از دست برود.

در دقیقه ۵۸ اما ارسال یک ضربه از جناح چپ روی سر عارف غلامی پیش تاخته فرود آمد تا این بازیکن با ضربه سر دروازه ملوان را باز کند. بعد از این گل استقلال سعی در مالکیت بیشتر توپ داشت تا با استفاده از پاس های کوتاه بتواند به دروازه ملوان نزدیک شود.

با ورود مهدی قایدی به میدان انتظار می رفت سرعت و قدرت حملات استقلال بیشتر شود اما این ملوان بود که صاحب دو موقعیت خوب برای گلزنی شد که در یک موقعیت سجاد بازگیر حتی حسینی را هم جا گذاشت اما در زدن ضربه آخر کم دقت بود.

محبی اولین بازی‌اش را برای استقلال انجام داد/ کنار او غلامی زننده گل اول آبی ها حضور دارد

در ۱۵ دقیقه پایانی بازی شرایط به سود استقلال تغییر کرد و یامگا و قایدی دوباره کنار هم قرار گرفتند و خیلی زود توانستند دروازه ملوان را باز کنند. در دقیقه ۷۹ فرار یامگا از راست با تعلل مدافعان حریف مواجه شد تا توپ ارسالی عرضی او را مهدی قایدی با ضربه ای آرام به گل دوم تبدیل کند.

در دقیقه ششم وقت اضافه بازهم مهدی قایدی درون محوطه جریمه تاثیرگذار شد و با حرکت او مدافع ملوان مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را مهدی پور به گل سوم آبی ها تبدیل کرد.

کد خبر 5566642 رضا خسروي

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ملوان انزلی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای کشورهای اسلامی کشتی آزاد وزنه برداری مهدی قائدی فوتسال ملوان بندر انزلی یورگن لوکادیا مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران مهدی قایدی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز