Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۴۰ کیلو تریاک از کابین کامیون

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز، ۲۴۵ کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: امروز ۲۷ مردادماه مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سیرجان - شیراز به یک دستگاه کامیون مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن کامیون ۲۴۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کابین جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

توقیف اتوبوس حامل ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار کرد: در جهت مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس یک هزار و ۳۱۵ ثوب انواع پوشاک، ۶۰ جفت کفش، ۴۳۰ عدد کیف و کلاه، ۶ دستگاه همزن، خردکن، فر مو، اتو بخار و جارو برقی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۲ کشته و ۲ مجروح بر اثر واژگونی پراید در محور نورآباد

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر واژگونی سواری پراید در محور مواصلاتی نورآباد، ۲ نفر در دم فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی نورآباد به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پراید با ۶ سرنشین در محور مذکور واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر از سرنشینان فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: کارشناسان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را عامل واژگونی اعلام کردند.

۳ کشته در برخورد ۲ خودرو پژو

رئیس پلیس راه شمال استان فارسگفت: بر اثر برخورد ۲ سواری پژو در محور کوار- شیراز ۳ نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور کوار- شیراز بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری پژو با ۲ سرنشین با یک خودرو پژو دیگر به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: در این حادثه به علت رعایت نکردن حق تقدم از جانب یکی از رانندگان پژو هر ۳ سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

کشف سوخت قاچاق با بیش از ۲ میلیارد ریال در کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کوه‌چنار هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و با هماهنگی مرجع قضائی نسبت به توقیف و انتقال آن به مقر انتظامی اقدام کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از آن کامیون ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، ادامه داد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سارق حرفه‌ای تلفن همراه در شیراز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای با کشف ۳۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهر شیراز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب قرار گرفت.

او بیان کرد: در تحقیقات تخصصی مشخص شد متهم با استفاده از چاقو با پاره کردن چادر‌های مسافرتی مسافران، تلفن همراه، کیف و وسایل با ارزش آنان را سرقت و به یک نفر مالخر فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پایگاه جنوب با انجام اقدامات فنی، علمی و پلیسی هویت یک سارق حرفه‌ای تلفن همراه را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست تا هنگام مسافرت حتی الامکان هنگام شب در مسافرخانه و هتل اقامت کرده و اگر در چادر مسافرتی استراحت می‌کنند مراقب تلفن همراه و وسایل با ارزش خود باشند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند.

کشف خودرو سرقتی در شهرستان کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف سواری پراید دارای سابقه سرقت از شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری مرکز کوار هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو پراید که در کنار جاده پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که خودرو ذکر شده سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، ادامه داد: شهروندان هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی دستگیری سارق رئیس پلیس راه شمال استان فارس سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی میلیارد ریال سارق حرفه ای تلفن همراه سوخت قاچاق کوه چنار بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان

سردار  علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با دریافت خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی استان محموله‌ای را از بندرعباس به سمت خمیر انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمیر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای اجرا دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چند ساعت کار اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه خودروی پژو توسط مأموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: راننده خودرو و سرنشین با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و لاستیک عقب، خودرور متوقف و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از آن ۱۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد حمل مواد مخدر از تنگه راگب و گذراندن از پشت ایست و بازرسی (بونجی) را داشت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک چندتیر هوایی دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلت در بازرسی از آن، مقدار ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری دو متهم و پیگیری جهت دستگیری دیگر متهم خودروی پژو، گفت: در این دو عملیات ۲۴۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

 سردار جاویدان در پایان ضمن هشدار در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان خواست تا ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی