Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در یادواره شهید محمود امان اللهی که در بیجار برگزار شد با اشاره به شخصیت بزرگ این شهید والامقام اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روی داد و برای ما یک درس بزرگ محسوب می‌شد این بود که شخصیت‌های برجسته ای ظهور کردند که دارای ویژگی‌های مثال زدنی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما از شهدا یاد گرفتیم که طول عمر چندان مهم نیست بلکه می‌شود در مدت زمان کوتاهی نقشی پرافتخار ایجاد کرد.

استاندار کردستان اظهار کرد: شهید امان اللهی شهیدی بودند که در دانشگاه افسری نیز تحصیلات نظامی داشت و به نقل از همرزمان وی در دوران حضور در دانشگاه افسری شخصیت دینی و عالمانه‌ای برای همگان متصور شده بود.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که آزادگان ما و سختی‌ها و رنج‌هایی که این عزیزان در اردوگاه‌ها و زندان‌های دشمن تحمل کردند افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

استاندار کردستان بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تأکید کرد و گفت: باید نام و یاد شهیدان و ایثارگران کردستان همواره گرامی داشته شود و نسل جوان استان با رشادت‌های این بزرگواران آشنا شوند.

کد خبر 5566675

منبع: مهر

کلیدواژه: بیجار یادواره شهدا استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت آمار کرونا اردبیل اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا ایلام قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید

به گزارش خبرآنلاین، وقتی سطح کلسیم شما به اندازه کافی بالا نباشد، بدن شما این ماده معدنی را از منبع ذخیره خود یعنی استخوان‌ها خارج می‌کند.

یک رژیم غذایی مناسب برای استخوان به بدن شما کمک می‌کند تا سطوح کلسیم سالم را بدون تأثیر بر استخوان‌ها حفظ کند.

به گزارش همشهری، غالبا به محصولات لبنی به عنوان منبع اصلی کلسیم در فکر می‌کنیم. با این حال در کمال تعجب، مطالعات انجام شده در سال ۱۹۸۳ نشان داد افرادی که از رژیم غذایی آسیایی که شامل مقادیر زیادی سبزیجات، کلم بروکلی و کلم است، نسبت به افرادی که مقادیر زیادی شیر گاو مصرف می‌کنند، کمتر دچار شکستگی می‌شوند.

ویتامین D برای جذب کلسیم ضروری است. ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی است که برای سلامت استخوان، ایمنی و سلامت روان مورد نیاز است.

اکثر آمریکایی‌ها به ویژه آن‌هایی که در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنند، سطح ویتامین D خونشان بسیار کمتر از ۵۰ تا ۶۴ نانوگرم در میلی لیتر است که برای سلامتی مطلوب در نظر گرفته می‌شود.

قارچ‌ها تنها منبع گیاهی ویتامین D هستند. اما آن‌ها منبع ویتامین D ۲ هستند نه ویتامین D ۳ که بدن ما به طور طبیعی تولید می‌کند.

از آنجا که ویتامین D یک عنصر حیاتی برای سلامت استخوان است، لازم است به سایر منابع غذایی حاوی این ویتامین اشاره کرد.

ویتامین D مانند آب پرتقال منبع خوبی از ویتامین D هستند. آب پرتقال غنی شده با ویتامین D می‌تواند نیاز روزانه بدن به این ماده را تامین کند، اما بهترین منبع ویتامین D بیرون خانه‌ شما است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901737

دیگر خبرها

  • با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است