Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها و صاحبان قلم باید در نگارش مطالب و رویدادها حساسیت زیادی داشته باشند تا فرصت هرگونه سواستفاده رسانه های معاند ایجاد نشود. 

وی افزود: باید نوع پرداختن رسانه های داخل به موضوعات و رویدادها با نوع نگاه و قلم دشمنان متفاوت باشد چرا که معاندان همه موارد منتشره در رسانه های داخلی را رصد و با بزرگنمایی و سیاه نمایی در سطح دنیا منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکرمی تاکید کرد: فهم دقیق و اشراف به مسائل از شاخصه های اصلی رسانه هاست و باید خبرنگاران با ظرافت و دقت پیرامون موضوعات و حوادث رخ داده در کشور قلم فرسایی کنند.

وی در ادامه به رویداد مهم اربعین اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون ایلام در موقعیت راهبردی قرار دارد و همه نگاه ها به این استان است و باید نگاه ها به سمت استان ایلام باشد و رسانه ها با انتشار مطالب خود، برای جلب امکانات و اعتبارات بیشتر در استان تلاش کنند.
 
فرمانده سپاه  امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: ایلام پایتخت خادمان اربعین حسینی و مرز مهران به واسطه موقعیت راهبردی خود، گرانیگاه و نقطه ثقل اربعین در کشور است و استان باید در فضای اربعین قرار بگیرد و استان های معین نیز حضور خود در را در آستانه اربعین پررنگ تر کنند.

وی در مورد جایگاه رسانه های استان نیز ادامه داد: ایلام دارای رسانه های فرهیخته ای است و خبرنگاران باید در مطالب خود شخصیت و صداقت حرفه ای خبری را مد نظر داشته باشند و در انتقادهای خود آبروی افراد مورد نقد را تخریب نکنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم گفت: رسانه های استان زبان گویای خدمات نظام و دولت هستند و خبرنگاران نباید با مطالب منتشره خود موجب ترویج فضای یاس و ناامیدی نباشند.

علی هوشمند یادآور شد: تعامل بیشتر دستگاه ها با رسانه ها برای ارائه عملکرد دولت ضروری است و رویکرد مدیران و دستگاه ها باید حمایت از رسانه ها و خبرنگاران باشد.

هوشمند از استاندار ایلام خواستار تعامل مدیران دستگاه ها با رسانه ها شد و تاکید کرد: رسانه ها نیز باید در نقد خود نگاه مطالبه گرانه حرفه ای قلم فرسایی کنند.

برچسب‌ها ایلام روز خبرنگار رسانه تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام روز خبرنگار رسانه ایلام روز خبرنگار رسانه تکریم و تجلیل رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • رسانه، سلاح اصلی در جنگ فرهنگ‌ها، ایدئولوژی‌ها و جهان‌بینی‌هاست
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند