Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت امور خارجه امشب (پنجشنبه)‌۲۷ مرداد ماه در اطلاعیه‌ای از حل شدن مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های چین برای بازگشت به این کشور خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه آمده است: با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه دولت چین اعلام کرد مشکل دانشجویان ایرانی برای بازگشت به تحصیل در این کشور حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روابط عمومی وزارت امور خارجه همچنین اعلام کرده است که دانشجویان ایرانی که پیش از این در دانشگاه‌های جمهوری خلق چین مشغول به تحصیل بوده اند لازم است مدارک مورد نیاز برای دریافت روادید دانشجویی را به سفارت چین در تهران ارائه کنند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، تا استقرار دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خود، سفارت کشورمان در پکن پیگیر مشکلات احتمالی آنها خواهد بود.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفری که فروردین سال جاری به تونشی چین برای شرکت در سومین نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان داشت در دیدار با «وانگ یی» همتای چینی با اشاره به اهمیت مبادلات مردمی بین دو کشور، تسهیل بازگشت دانشجویان ایرانی را اقدامی موثر در این زمینه  خواند که اگرچه محدودیت‌های کرونا تاکنون مانع از بازگشت آنها به چین بوده، اما شایسته است با همکاری بخش‌های مربوطه در چین به شرایط قبل باز گردد.  (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان ایرانی روابط عمومی وزارت امور خارجه دانشجویان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم